Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14197
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Калинюк, Т. В. | - |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T13:25:36Z | - |
dc.date.available | 2020-12-03T13:25:36Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Калинюк Т. В. Основні напрями використання ІКТ в умовах дистанційного навчання / Т. В. Калинюк // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 172–175. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-02-6 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14197 | - |
dc.description.abstract | Проаналізовано основні підходи до трактування понять «технологія», «інформаційні технології», «інформаційно-комунікаційні технології». Встановлено головні чинники застосування ІКТ у навчальному процесі. Визначено основні напрями використання ІКТ для навчання іноземних мов у дистанційних умовах. | uk_UA |
dc.description.abstract | The main approaches to the interpretation of the concepts "technology", "information technology", "information and communication technologies" are analyzed. The main factors of ICT application in the educational process are established. The main directions of using ICT for teaching foreign languages in distance conditions are determined. | uk_UA |
dc.description.abstract | Проанализированы основные подходы к трактовке понятий «технология», «информационные технологии», «информационно-коммуникационные технологии». Установлены главные факторы применения ИКТ в учебном процессе. Определены основные направления использования ИКТ для обучения иностранным языкам в дистанционных условиях. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | технологія | uk_UA |
dc.subject | інформаційні технології | uk_UA |
dc.subject | інформаційно- комунікаційні технології | uk_UA |
dc.subject | іноземна мова | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | technology | uk_UA |
dc.subject | information technologies | uk_UA |
dc.subject | information and communication technologies | uk_UA |
dc.subject | foreign language | uk_UA |
dc.subject | distance learning | uk_UA |
dc.subject | технология | uk_UA |
dc.subject | информационные технологии | uk_UA |
dc.subject | информационно-коммуникационные технологии | uk_UA |
dc.subject | иностранный язык | uk_UA |
dc.subject | дистанционное обучение | uk_UA |
dc.title | Основні напрями використання ІКТ в умовах дистанційного навчання | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.147 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kalyniuk_Osnovni_napriamy.pdf | 91,55 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.