Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14207
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТреумова, Світлана Іванівна-
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorТрибрат, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorБорисова, Зінаїда Олексіївна-
dc.contributor.authorШуть, Світлана Володимирівна-
dc.date.accessioned2020-12-04T07:20:47Z-
dc.date.available2020-12-04T07:20:47Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationПсихолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілю / С. І. Треумова, Є. Є. Петров, Т. А. Трибрат [та ін.] // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей V Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 19–20 листопада, 2020 р. – Полтава, 2020. – С. 377–382.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-02-6-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14207-
dc.description.abstractПсихолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця це, насамперед, питання особистісного розвитку, формування світогляду, клінічного, критичного мислення, мотивації до навчання, готовності до майбутньої професійної діяльності. Необхідно, щоб протягом навчання відбулися суттєві зміни в структурі самосвідомості, завершився процес самовизначення. Слід сформувати прагнення застосовувати свої знання, досвід, здібності в галузі обраної професії та визначити професійну направленість. Необхідно розвити бажання вдосконалювати свою кваліфікацію, погляди, переконання після закінчення вищого навчального закладу. За роки навчання студент має стати зрілою, самодостатньою людиною. Зростає значення формування гармонійно- розвинутої суспільно-активної особистості - спеціаліста. Без достатньої позитивної мотивації неможливо досягти результатів у розвитку становлення фахівця. Слід зазначити, що провідною метою української освіти є створення умов для розвитку та самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися впродовж всього життя.uk_UA
dc.description.abstractPsychological and pedagogical principles of forming of the future specialist are, first of all, the issue of personal development, mindset formation, critical reasoning, medical judgement, motivation to study as well as readiness for the future professional activity. Significant changes in the structure of self-conscience and completion of the selfdetermination process must occur during the process of studying. It is necessary to form the student’s aspiration for using of knowledge, experience, abilities in the field of the chosen occupation and to determine the professional direction. It is necessary to develop the wish to improve professional skills, views and one’s opinion after graduating from the higher educational institution. A student must become a mature and all-sufficient personality during the years of studying. The importance offorming of harmoniously developed and socially active personality of the specialist is increasing. It is impossible to achieve results in the development and formation of a specialist without sufficient positive motivation. It is necessary to note that the leading aim of the Ukrainian education is to create good conditions for development and self-realization of each personality and to form a generation which would be able to learn during the whole life.uk_UA
dc.description.abstractПсихолого-педагогические принципы формирования будущего специалиста - это прежде всего вопрос развития личности, формирования мировоззрения, клинического, критического мышления, мотивации к учебе, готовности к будущей профессиональной деятельности. Необходимо, чтобы на протяжении обучения произошли существенные изменения в структуре самосознания, закончился процесс самоопределения. Необходимо сформировать стремление применить свои знания, опыт, способности в отрасли избранной профессии и определить профессиональную направленность. Необходимо развить желание усовершенствовать свою квалификацию, взгляды, убеждения после окончания высшего учебного заведения. За годы обучения должен стать зрелым, самодостаточным человеком. Растет значение формирования гармонично-развитой, общественно-активной личности - специалиста. Без достаточной положительной мотивации нельзя достичь результатов в развитии становления специалиста. Следует отметить, что ведущей целью украинского образования является создание условий для развития и самореализации каждой личности, формирование поколения, способного учиться всю жизнь.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогічні засадиuk_UA
dc.subjectособистістьuk_UA
dc.subjectпедагогічна підтримкаuk_UA
dc.subjectфахівецьuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійна діяльністьuk_UA
dc.subjectтворча спрямованістьuk_UA
dc.subjectpsychological and pedagogical principlesuk_UA
dc.subjecta creative focusuk_UA
dc.subjecta personalityuk_UA
dc.subjectpedagogical supportuk_UA
dc.subjecta specialistuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectprofessional activityuk_UA
dc.subjectпсихолого-педагогические принципыuk_UA
dc.subjectличностьuk_UA
dc.subjectпедагогическая поддержкаuk_UA
dc.subjectспециалистuk_UA
dc.subjectмотивацияuk_UA
dc.subjectпрофессиональная деятельностьuk_UA
dc.subjectтворческая направленностьuk_UA
dc.titleПсихолого-педагогічні засади формування майбутнього фахівця з вищою освітою медичного профілюuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc616. 1/4: 378. 14uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Treumova_Psykholoho_pedahohichni_zasady.pdf147,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.