Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14241
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorФедорченко, Віра Іванівна-
dc.contributor.authorПолянська, Валентина Павлівна-
dc.contributor.authorБоброва, Нелля Олександрівна-
dc.contributor.authorFedorchenko, V. I.-
dc.contributor.authorPolyanska, V. P.-
dc.contributor.authorBobrova, N. O.-
dc.date.accessioned2020-12-07T10:04:03Z-
dc.date.available2020-12-07T10:04:03Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationФедорченко В. І. Виклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину [Електронний ресурс] / В. І. Федорченко, В. П. Полянська, Н. О. Боброва // Trends in the development of modern scientific thought : Abstracts of X International Scientific and Practical Conference, Vancouver, Canada, November 23–26 2020. – Vancouver, 2020. – P. 372–377. – URL : https://isg-konf.com/uk/trends-in-the-development-of-modern-scientific-thought-ua/uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14241-
dc.description.abstractПроаналізовано виклики, які виникли у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантину. Карантинні умови значною мірою змінили взаємодію у сфері набуття студентами загальних (ключових) компетентностей. Це стосується як результатів взаємодії студент-студент, так і, особливо, студент-викладач з огляду на те, що учасники процесу стали дистанційованими.uk_UA
dc.description.abstractThe challenges that have arisen in ensuring the acquisition of general (key) and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantine are analyzed. Quarantine conditions have significantly changed the interaction in the field of acquisition of general (key) competencies by students. This applies to both the results of the student-student interaction and, in particular, the student-teacher, given that the participants in the process have become distant.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectзагальні (ключові) компетентностіuk_UA
dc.subjectдистанційна форма навчанняuk_UA
dc.subjectпрофесійні компетентностіuk_UA
dc.subjectвищі навчальні закладиuk_UA
dc.subjectмедичний профільuk_UA
dc.subjectgeneral (key) competenciesuk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectmedical profileuk_UA
dc.subjecthigher education institutionsuk_UA
dc.subjectdistance learninguk_UA
dc.titleВиклики у забезпеченні набуття загальних (ключових) та професійних компетентностей студентами вищих навчальних закладів медичного профілю у зв’язку з переходом на дистанційну форму навчання в умовах карантинуuk_UA
dc.title.alternativeChallenges in implementation of general (key), and professional competencies by students of higher educational institutions of medical profile in connection with the transition to distance learning in quarantineuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vikliki.pdf740,06 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.