Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14403
Назва: | Методи дослідження концептів |
Автори: | Шевченко, Олена Миколаївна Шевченко, Наталія Сергіївна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Стокгольм, Швеція |
Бібліографічний опис: | Шевченко О. М. Методи дослідження концептів / О. М. Шевченко, Н. С. Шевченко // Modern science: problems and innovations : abstracts of V International Scientific and Practical Conference, Stockholm, Sweden, 26–28 July 2020. – Stockholm, 2020. – С. 385–390. |
Короткий огляд (реферат): | Автори з’ясували, що поняття «концепт» є досить складним, оскільки воно має велику кількість тлумачень. Існує п’ять основних підходів до розуміння цього терміну: лінгвокогнітивний, лінгвокультурологічний, логічний, семантико-когнітивний, філософсько-семіотичний. Проте, не зважаючи на велику кількість тлумачень, більшість вчених сходяться в думці, що концепт є лінгвокогнітивною одиницею, що існує в свідомості людини, але знаходить своє вираження в мові. Існує багато класифікацій концептів, в основу яких покладені різні критерії, наприклад, за способом вираження, за походженням, за структурою тощо. Розглядаючи методи дослідження концептів, автори з’ясували, що у лінгвістиці існує два основні напрямки дослідження структури концепту (когнітивно-епістеміологічний та системно-ієрархічний) та з’ясували, що при дослідженні структурних характеристик концепту лінгвісти базуються або на його будові, функціонуванні і розвитку, репрезентованих ним знанні та інформації, або на ієрархії структури концепту від вищих до нижчих його складових. |
Ключові слова: | метод концепт когнітивна лінгвістика |
ISBN: | 978-91-87224-07-2 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14403 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Method_of_doslid_kontsepta.pdf | 149,05 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.