Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14518
Title: | Побудова педагогічного процесу при викладанні патофізіології іноземним студентам з англомовною формою навчання |
Other Titles: | Pedagogic process structuring in course of pathophysiology teaching to foreign students with English-study form |
Authors: | Савельєва, Оксана Володимирівна Колесникова, Наталія Іванівна Savelieva, O. V. Kolesnykova, N. I. |
Issue Date: | May-2020 |
Publisher: | Полтавський національний педагогічний університет ім. В. Г. Короленка |
Citation: | Савельєва О. В. Побудова педагогічного процесу при викладанні патофізіології іноземним студентам з англомовною формою навчання / О. В. Савельєва, Н. І. Колесникова // Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції «Методика навчання природничих дисциплін у середній та вищій школі» (XXVII Каришинські читання), м. Полтава, 28–29 травня 2020 р. / За заг. ред. проф. М. В. Гриньової. – Полтава : Астрая, 2020. – С. 326–328. |
Abstract: | Узагальнюючи досвід викладання патогфізіології студентам з англомовною формою навчання показано, що діалог між викладачем і студентами є основним моментом в ході практичного заняття. Оптимальним методом контролю знань англомовних студентів під час вивчення ними патофізіології є тестовий контроль. Застосування спеціальних зошитів з викладеними методиками учбового експерименту англійською мовою значно підвищує ефективність цього виду учбової діяльності. |
Keywords: | патофізіологія англомовна форма навчання викладання практичне заняття тестовий контроль pathophysiology english-study form teaching practical class test control |
UDC: | 373.5.016:5+378.016:5](062) |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14518 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра патофізіології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
pobudova_pedagogichnogo_procecu.pdf | 267,12 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.