Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14564
Назва: Особливості дистанційного навчання лікарів - інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів»
Інші назви: Peculiarities of distance training of intern doctors in the speciality «Emergency medicine»
Автори: Кітура, Оксана Євгенівна
Невойт, Ганна Володимирівна
Настрога, Тетяна Вікторівна
Китура, Оксана Евгеньевна
Невойт, Анна Владимировна
Настрога, Татьяна Викторовна
Kitura, O. Ye.
Nevoit, G. V.
Nastroga, T. V.
Дата публікації: гру-2020
Видавець: Українська медична стоматологічна академія
Бібліографічний опис: Кітура О. Є. Особливості дистанційного навчання лікарів - інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів» / О. Є. Кітура, Г. В. Невойт, Т. В. Настрога // Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії. – 2020. – Т. 20, вип. 4 (72). – С. 180–184.
Короткий огляд (реферат): Вступ. В останні роки ми спостерігаємо суттєву трансформацію педагогічного процесу обумовлену впровадженням сучасних інформаційних технологій. Медична освіта потребує якісного, на сучасному світовому рівні навчання та постійного підвищення кваліфікації. Мета роботи. Проаналізувати досвід застосування дистанційних форм навчання лікарів-інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів».Результати та їх обговорення. На кафедрі внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів був створений інформаційно-освітній простір, де здійснюється зберігання, обмін різноманітною освітньою інформацією за допомогою сучасних інформаційних та комунікаційних технологій, який включає в себе сайт кафедри та платформу ZOOМ. Основними видами навчальних занять є: лекція, семінар, практичні заняття, консультації та самостійна робота. Самостійна робота забезпечується використанням навчальних матеріалів, які лікарі-інтерни отримують через Інтернет. Крім того, інтерактивне спілкування забезпечується за допомогою листування електронною поштою, платформи Viber. Впроваджені види контролю дозволяють оцінювати початковий та проміжний рівень знань, рівень знань, отриманих в процесі навчання. Оцінюючи результати дистанційного навчання лікарів-інтернів, необхідно відмітити достатній рівень оволодіння теоретичними знаннями, але недостатній рівень засвоєння практичних навичок. Це спонукає до пошуку нових форм викладання при дистанційному навчанні. Висновки: 1. Дистанційне навчання лікарів-інтернів з фаху «Медицина невідкладних станів» є ефективною альтернативною формою здобуття знань.2. Вдосконалення методик проведення занять за дистанційною формою сприяє покращенню засвоєння теоретичного матеріалу. 3. Разом з тим, оскільки лікар з фаху «Медицина невідкладних станів» є клініцистом, дистанційна освіта не може розглядатися як пріоритетна, а лише як один із сучасних елементів навчання.
Введение. В последние годы мы наблюдаем существенную трансформацию педагогического про-цесса, обусловленную внедрением современных информационных технологий. Медицинское образование нуждается в качественном, на современном мировом уровне обучения и постоянного повыше-ния квалификации. Цель работы. Проанализировать опыт применения дистанционных форм обучения врачей-интернов по специальности «Медицина неотложных состояний».Результаты и их обсуждение. На кафедре внутренних болезней и медицины неотложных состояний было создано информационно-образовательное пространство, где осуществляется хранение, обмен разнообразной образовательной информации с помощью современных информационных и коммуникационных технологий, которое включает в себя сайт кафедры и платформу ZOOМ. Основными видами учебных занятий являются: лекция, семинар, практические занятия, консультации и самостоятельная работа. Самостоятельная работа обеспечивается использованием учебных материалов, которые врачи-интерны получают через Интернет. Кроме того, интерактивное общение обеспечивается с помощью переписки по электронной почте, платформы Viber. Внедренные виды контроля позволяют оценивать начальный и промежуточный уровень знаний, уровень знаний, полученных в процессе обучения. Оценивая результаты дистанционного обучения врачей-интернов, необходимо отметить достаточный уровень овладения теоретическими знаниями, но недостаточный уровень усвоения практических навыков. Это побуждает к поиску новых форм преподавания при дистанционном обучении.Выводы:1. Дистанционное обучение врачей-интернов по специальности «Медицина неотложных состояний» является эффективной альтернативной формой получения знаний.2. Совершенствование методик проведения занятий по дистанционной форме способствует улучшению усвоения теоретического материала.3. Вместе с тем, поскольку врач по специальности «Медицина неотложных состояний» является клиницистом, дистанционное образование не может рассматриваться как приоритетная, а лишь как один из современных элементов обучения.
Introduction. In recent years, we have observed tremendous transformations in the pedagogical process due to the introduction of modern information technologies. Medical education requires high-quality, up-to-date world-class training and continuing professional development. The purpose of this work is to analyze the experience of using distance learning forms for intern doctors in the specialty "Emergency Medicine". Results and discussion. The Department of Internal Medicine and Emergency Medicine has created an information and educational domain providing the storage, updating and exchange of various educational information that include the website of our department website and the ZOOM platform. The main types of training are: lectures, seminars, practical classes, consultations and independent work. Independent work is provided by the using educational materials that interns receive via the Internet. Interactive communication is also done via e-mail, the Viber platform. The elaborated types of control enable to assess the initial and intermediate levels of knowledge gained through the learning process. Having evaluated the results of distance learning in interns, we can conclude the interns do demonstrate satisfactory level of theoretical knowledge, but their level of practical skills have been assessed as unsatisfactory. This encourages searching for new forms of distance learning. Thus, distance learning of interns in the specialty "Emergency Medicine" is an effective alternative form of theoretical knowledge acquisition. Improving the methods of conducting online classes helps to improve the assimilation of theoretical material. 3. However, since the doctors in the field of «Emergency Medicine» are clinicians, distance education can not be considered a priority, but only as one of the elements of training.
Ключові слова: дистанційне навчання
дистанционное обучение
distance learning
последипломное образование
післядипломна освіта
diploma education
телемедицина
телемедицина
telemedicine
інтернатура
интернатура
internship
УДК: 378.247:61
ISSN: 2077-1096
2077-1126
DOI: 10.31718/2077 - 1096.20.4.180
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14564
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішніх хвороб та медицини невідкладних станів
Актуальні проблеми сучасної медицини: Вісник Української медичної стоматологічної академії, Том 20, вип. 4 (72)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Peculiarities_of_distance_training.pdf344,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.