Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Елена Викторовна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Николаевна-
dc.contributor.authorTkachenko, E. V.-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.date.accessioned2021-02-05T09:14:27Z-
dc.date.available2021-02-05T09:14:27Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationТкаченко О. В. Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Соціально- гуманітарний вісник : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 32–33. – С 59–61.uk_UA
dc.identifier.issn2305-9869-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795-
dc.description.abstractСтаття присвячена огляду літературних джерел щодо питання типологічного підходу та індивідуалізації навчання. Авторами також надано власні роздуми та рекомендації. Підкреслюється наявність виражених психофізіологічних та психологічних особливостей учнів-лівш. Також наголошується на необхідності обов’язкового врахування індивідуального профілю міжпівкулевої асиметрії у навчально-виховному процесі.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСоціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс»uk_UA
dc.subjectпедагогікаuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectіндивідуальний профіль міжпівкулевої асиметріїuk_UA
dc.subjectлівшіuk_UA
dc.titleЩодо питання про типологічний підхід у педагогіціuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchodo_ pytannya_ pro_ typolohichnyy_ pidkhid_2020.pdf237,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.