Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Ткаченко, Елена Викторовна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Николаевна | - |
dc.contributor.author | Tkachenko, E. V. | - |
dc.contributor.author | Sokolenko, V. M. | - |
dc.date.accessioned | 2021-02-05T09:14:27Z | - |
dc.date.available | 2021-02-05T09:14:27Z | - |
dc.date.issued | 2020 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко О. В. Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Соціально- гуманітарний вісник : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 32–33. – С 59–61. | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2305-9869 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795 | - |
dc.description.abstract | Стаття присвячена огляду літературних джерел щодо питання типологічного підходу та індивідуалізації навчання. Авторами також надано власні роздуми та рекомендації. Підкреслюється наявність виражених психофізіологічних та психологічних особливостей учнів-лівш. Також наголошується на необхідності обов’язкового врахування індивідуального профілю міжпівкулевої асиметрії у навчально-виховному процесі. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс» | uk_UA |
dc.subject | педагогіка | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | індивідуальний профіль міжпівкулевої асиметрії | uk_UA |
dc.subject | лівші | uk_UA |
dc.title | Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Shchodo_ pytannya_ pro_ typolohichnyy_ pidkhid_2020.pdf | 237,41 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.