Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795
Назва: Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці
Автори: Ткаченко, Олена Вікторівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Ткаченко, Елена Викторовна
Соколенко, Валентина Николаевна
Tkachenko, E. V.
Sokolenko, V. M.
Дата публікації: 2020
Видавець: Соціально-гуманітарна науково-творча майстерня «Новий курс»
Бібліографічний опис: Ткаченко О. В. Щодо питання про типологічний підхід у педагогіці / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко // Соціально- гуманітарний вісник : зб. наук. праць. – 2020. – Вип. 32–33. – С 59–61.
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена огляду літературних джерел щодо питання типологічного підходу та індивідуалізації навчання. Авторами також надано власні роздуми та рекомендації. Підкреслюється наявність виражених психофізіологічних та психологічних особливостей учнів-лівш. Також наголошується на необхідності обов’язкового врахування індивідуального профілю міжпівкулевої асиметрії у навчально-виховному процесі.
Ключові слова: педагогіка
психологія
індивідуальний профіль міжпівкулевої асиметрії
лівші
ISSN: 2305-9869
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14795
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Shchodo_ pytannya_ pro_ typolohichnyy_ pidkhid_2020.pdf237,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.