Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Ігор Віталійович-
dc.contributor.authorЗапорожець, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorПавленко, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorКоковська, Оксана Валеріївна-
dc.contributor.authorЯкіна, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorФілоніч, Олена Олександрівна-
dc.contributor.authorMishchenko, I. V.-
dc.contributor.authorZaporozhets, T. M.-
dc.contributor.authorVesnina, L. E-
dc.contributor.authorMorhun, Z. K-
dc.contributor.authorSokolenko, V. M.-
dc.contributor.authorPavlenko, H. P.-
dc.contributor.authorZhukova, M. Y.u-
dc.contributor.authorTkachenko, E. V.-
dc.contributor.authorKokovska, O. V.-
dc.contributor.authorYakina, O. O-
dc.contributor.authorFilonich, O. O-
dc.contributor.authorFedotenkova, N. M.-
dc.contributor.authorФедотенкова, Наталія Миколаївна-
dc.contributor.authorФедотенкова, Наталья Николаевна-
dc.contributor.authorFedotenkova, N. N.-
dc.date.accessioned2021-02-12T12:13:54Z-
dc.date.available2021-02-12T12:13:54Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.citationПерехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. E. Весніна [ та ін ] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних фармацевтичному навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф., м. Тернопіль 12-13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. – С. 113–114.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861-
dc.description.abstractУ навчально-методичній статті наведені дані досвіду впровадження двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «УМСА» з викладенням мети, головних форм роботи з навчально-методичною літературою, студентами, позитивних моментів та проблем. Автори підкреслюють сприяння підвищенню активності та конкурентоспроможності студентів і викладачів зокрема після таких преретвореньuk_UA
dc.description.abstractEducational-methodical article adduces the data on introducing the normal physiology teaching two-moduled system at HSEIU "UMSA" dental faculty with presentation of the aim, major forms of work with study-methodical literature, students, as well as positive moments and problems. The authors in part emphasise on the encouraging to the students and professors activity and competitiveness after such transformations.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТернопільський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectфізіологіяuk_UA
dc.subjectмедична школаuk_UA
dc.subjectкредитно-модульна системаuk_UA
dc.titleПерехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc612:378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Dvomodulʹna_ systema.pdf852,9 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.