Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861
Title: Перехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія
Authors: Міщенко, Ігор Віталійович
Запорожець, Тетяна Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Моргун, Зайтуна Камілівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Павленко, Ганна Петрівна
Жукова, Марина Юріївна
Ткаченко, Олена Вікторівна
Коковська, Оксана Валеріївна
Якіна, Олена Олександрівна
Філоніч, Олена Олександрівна
Mishchenko, I. V.
Zaporozhets, T. M.
Vesnina, L. E
Morhun, Z. K
Sokolenko, V. M.
Pavlenko, H. P.
Zhukova, M. Y.u
Tkachenko, E. V.
Kokovska, O. V.
Yakina, O. O
Filonich, O. O
Fedotenkova, N. M.
Федотенкова, Наталія Миколаївна
Федотенкова, Наталья Николаевна
Fedotenkova, N. N.
Issue Date: 2011
Publisher: Тернопільський державний медичний університет
Citation: Перехід до двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «Українська медична стоматологічна академія» / І. В. Міщенко, Т. М. Запорожець, Л. E. Весніна [ та ін ] // Нові напрямки впровадження кредитно-модульної системи організації навчального процесу у вищих медичних фармацевтичному навчальних закладах України III-IV рівнів акредитації : матеріали Всеукр. наук. навч.-метод. конф., м. Тернопіль 12-13 травня 2011 р. – Тернопіль, 2011. – С. 113–114.
Abstract: У навчально-методичній статті наведені дані досвіду впровадження двомодульної системи викладання нормальної фізіології на стоматологічному факультеті ВДНЗУ «УМСА» з викладенням мети, головних форм роботи з навчально-методичною літературою, студентами, позитивних моментів та проблем. Автори підкреслюють сприяння підвищенню активності та конкурентоспроможності студентів і викладачів зокрема після таких преретворень
Educational-methodical article adduces the data on introducing the normal physiology teaching two-moduled system at HSEIU "UMSA" dental faculty with presentation of the aim, major forms of work with study-methodical literature, students, as well as positive moments and problems. The authors in part emphasise on the encouraging to the students and professors activity and competitiveness after such transformations.
Keywords: фізіологія
медична школа
кредитно-модульна система
UDC: 612:378.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/14861
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Dvomodulʹna_ systema.pdf852,9 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.