Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Ткаченко, Олена Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Медведь, Л. М. | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T08:42:39Z | - |
dc.date.available | 2021-03-01T08:42:39Z | - |
dc.date.issued | 2019 | - |
dc.identifier.citation | Ткаченко О. В. Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. М. Медведь // Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 45-річчю від існування факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, м. Полтава, 20–21 листопада 2019 р., – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 103–105. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-966-184-357-7 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050 | - |
dc.description.abstract | У наш час широко використовується тестовий шлях оцінювання знань студентів. А слід приймати до уваги, що існує два шляхи мислення – сукцесивний (послідовний) та симультантний. Перший – притаманний лівій півкулі, домінантній у правшів, дозволяє легко виділити головне і це, зокрема, допомагає правшам розв’язувати тести досить легко. Другий – це цілісне сприйняття матеріалу, можливість об’єднувати і легко доповідати матеріал з даної теми, який вивчається на різних предметах, неможливість виділити головне. Він притаманний правій півкулі головного мозку, яка, як відомо, домінує у лівш. Тому вони, як правило, не можуть знайти вірну одну чи декілька відповідей у тестах, їм важко розібратися у розмаїтті матеріалу (не вистачає часу, іноді навіть важко виділити у конспекті головне і другорядне різними кольорами). Вчені з різних країн пропонують спеціальні підручники для лівш, в який матеріал поданий коротко, стисло, але збагачений на схеми, малюнки, таблиці. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський університет економіки і торгівлі | uk_UA |
dc.subject | тестовий шлях | uk_UA |
dc.subject | сукцесивний шлях мислення | uk_UA |
dc.subject | симультантний шлях мислення | uk_UA |
dc.subject | лівша | uk_UA |
dc.subject | правша | uk_UA |
dc.subject | мультимедійна презентація | uk_UA |
dc.subject | студенти-іноземці | uk_UA |
dc.title | Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості | uk_UA |
dc.title.alternative | Individualization of education as one of the priority directions of modern pedagogy taking into account individual-typological features of personality | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 664:640.4:338.48 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Individualization _of _education.pdf | 679,18 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.