Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Олена Вікторівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorМедведь, Л. М.-
dc.date.accessioned2021-03-01T08:42:39Z-
dc.date.available2021-03-01T08:42:39Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationТкаченко О. В. Індивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистості / О. В. Ткаченко, В. М. Соколенко, Л. М. Медведь // Актуальні проблеми та перспективи розвитку харчових виробництв, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу : матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 45-річчю від існування факультету харчових технологій, готельно-ресторанного та туристичного бізнесу, м. Полтава, 20–21 листопада 2019 р., – Полтава : ПУЕТ, 2019. – С. 103–105.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-184-357-7-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15050-
dc.description.abstractУ наш час широко використовується тестовий шлях оцінювання знань студентів. А слід приймати до уваги, що існує два шляхи мислення – сукцесивний (послідовний) та симультантний. Перший – притаманний лівій півкулі, домінантній у правшів, дозволяє легко виділити головне і це, зокрема, допомагає правшам розв’язувати тести досить легко. Другий – це цілісне сприйняття матеріалу, можливість об’єднувати і легко доповідати матеріал з даної теми, який вивчається на різних предметах, неможливість виділити головне. Він притаманний правій півкулі головного мозку, яка, як відомо, домінує у лівш. Тому вони, як правило, не можуть знайти вірну одну чи декілька відповідей у тестах, їм важко розібратися у розмаїтті матеріалу (не вистачає часу, іноді навіть важко виділити у конспекті головне і другорядне різними кольорами). Вчені з різних країн пропонують спеціальні підручники для лівш, в який матеріал поданий коротко, стисло, але збагачений на схеми, малюнки, таблиці.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський університет економіки і торгівліuk_UA
dc.subjectтестовий шляхuk_UA
dc.subjectсукцесивний шлях мисленняuk_UA
dc.subjectсимультантний шлях мисленняuk_UA
dc.subjectлівшаuk_UA
dc.subjectправшаuk_UA
dc.subjectмультимедійна презентаціяuk_UA
dc.subjectстуденти-іноземціuk_UA
dc.titleІндивідуалізація навчання як один з пріоритетних напрямків сучасної педагогіки з урахуванням індивідуально-типологічних особливостей особистостіuk_UA
dc.title.alternativeIndividualization of education as one of the priority directions of modern pedagogy taking into account individual-typological features of personalityuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc664:640.4:338.48uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Individualization _of _education.pdf679,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.