Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorБондаренко, Валерій Володимирович-
dc.contributor.authorСтебловський, Дмитро Валерійович-
dc.contributor.authorГаврильєв, Віктор Миколайович-
dc.contributor.authorАветіков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorБондаренко, Валерий Владимирович-
dc.contributor.authorСтебловский, Дмитрий Валерьевич-
dc.contributor.authorГаврильев, Виктор Николаевич-
dc.contributor.authorАветиков, Давид Соломонович-
dc.contributor.authorBondarenko, V. V.-
dc.contributor.authorSteblovskyi, D. V.-
dc.contributor.authorGavrilev, V. M.-
dc.contributor.authorAvetikov, D. S.-
dc.date.accessioned2021-03-03T09:52:50Z-
dc.date.available2021-03-03T09:52:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationМетодика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузах / В. В. Бондаренко, Д. В. Стебловский, В. М. Гаврильєв, Д. С. Аветіков // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 188–190.uk_UA
dc.identifier.issn2077-4214-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081-
dc.description.abstractВ методичній статті описані методики візуалізації в медичних вузах яке призведе до підвищення якості медичної освіти, та вирішенню стану проблемного навчання якщо воно виникло у студента. При впровадженні методів візуалізації в медичних вузах ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах. Такий комплексний підхід дає змогу студентам розрізняти надану інформацію за знаково-символьною формою (формули, символи хімічних елементів, цифри, розділові знаки тощо), графічною формою (графіки, таблиці, діаграми, малюнки, фотографії) і за допомогою реальних предметів (книги, макети, прилади, моделі тощо).uk_UA
dc.description.abstractВ методической статье описаны методики визуализации в медицинских вузах, которые приведут к повышению качества медицинского образования, и решению состояния проблемного обучения если оно возникло у студента. При внедрении методов визуализации в медицинских вузах эти методики показывают, что оказывать медицинскую информацию для обучения можно в различных формах. Такой комплексный подход позволяет студентам различать предоставленную информацию по знаково-символьной форме (формулы, символы химических элементов, цифры, знаки препинания и т.д.), графической форме (графики, таблицы, диаграммы, рисунки, фотографии) и с помощью реальных предметов (книги, макеты, приборы, модели и т.д.).uk_UA
dc.description.abstractThe teaching of dental disciplines in medical universities is increasing every year requirements for improving the quality of education, improving the level of education, competitiveness, the development of clinical thinking in students. When expanding teaching methods based on the creation of active cognitive activity of students who delve into related disciplines in the search and solving complex clinical problems, which allow to update knowledge, skills, skills, and will help to acquire dental and medical training programs and improve the skills of future students. Implementation of imaging techniques in medical universities that will improve the quality of medical education and address the state of problem learning if it arose in a student.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectметоди візуалізаціїuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectметоды визуализацииuk_UA
dc.subjectпедагогuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectvisualization methodsuk_UA
dc.subjectteacheruk_UA
dc.subjectclinical thinkinguk_UA
dc.titleМетодика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузахuk_UA
dc.title.alternativeМетодика визуализации при преподавании профильного предмета на стоматологических кафедрах в медицинских вузахuk_UA
dc.title.alternativeThe technique of visualization when teaching a profile subject at dental departments in medical universitiesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doi10.29254/2077-4214-2020-2-156-188-190-
dc.subject.udc378.001.1uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
gavr.pdf152,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.