Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081
Title: Методика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузах
Other Titles: Методика визуализации при преподавании профильного предмета на стоматологических кафедрах в медицинских вузах
The technique of visualization when teaching a profile subject at dental departments in medical universities
Authors: Бондаренко, Валерій Володимирович
Стебловський, Дмитро Валерійович
Гаврильєв, Віктор Миколайович
Аветіков, Давид Соломонович
Бондаренко, Валерий Владимирович
Стебловский, Дмитрий Валерьевич
Гаврильев, Виктор Николаевич
Аветиков, Давид Соломонович
Bondarenko, V. V.
Steblovskyi, D. V.
Gavrilev, V. M.
Avetikov, D. S.
Issue Date: 2020
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Методика візуалізації при викладанні профільних предметів на стоматологічних кафедрах в медичних вузах / В. В. Бондаренко, Д. В. Стебловский, В. М. Гаврильєв, Д. С. Аветіков // Вісник проблем біології і медицини. – 2020. – Вип. 2 (156). – С. 188–190.
Abstract: В методичній статті описані методики візуалізації в медичних вузах яке призведе до підвищення якості медичної освіти, та вирішенню стану проблемного навчання якщо воно виникло у студента. При впровадженні методів візуалізації в медичних вузах ці методики показують, що надавати медичну інформацію для навчання можна в різних формах. Такий комплексний підхід дає змогу студентам розрізняти надану інформацію за знаково-символьною формою (формули, символи хімічних елементів, цифри, розділові знаки тощо), графічною формою (графіки, таблиці, діаграми, малюнки, фотографії) і за допомогою реальних предметів (книги, макети, прилади, моделі тощо).
В методической статье описаны методики визуализации в медицинских вузах, которые приведут к повышению качества медицинского образования, и решению состояния проблемного обучения если оно возникло у студента. При внедрении методов визуализации в медицинских вузах эти методики показывают, что оказывать медицинскую информацию для обучения можно в различных формах. Такой комплексный подход позволяет студентам различать предоставленную информацию по знаково-символьной форме (формулы, символы химических элементов, цифры, знаки препинания и т.д.), графической форме (графики, таблицы, диаграммы, рисунки, фотографии) и с помощью реальных предметов (книги, макеты, приборы, модели и т.д.).
The teaching of dental disciplines in medical universities is increasing every year requirements for improving the quality of education, improving the level of education, competitiveness, the development of clinical thinking in students. When expanding teaching methods based on the creation of active cognitive activity of students who delve into related disciplines in the search and solving complex clinical problems, which allow to update knowledge, skills, skills, and will help to acquire dental and medical training programs and improve the skills of future students. Implementation of imaging techniques in medical universities that will improve the quality of medical education and address the state of problem learning if it arose in a student.
Keywords: методи візуалізації
педагог
клінічне мислення
методы визуализации
педагог
клиническое мышление
visualization methods
teacher
clinical thinking
UDC: 378.001.1
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077-4214-2020-2-156-188-190
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15081
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра хірургічної стоматології та щелепно-лицевої хірургії
Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2 (156)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
gavr.pdf152,24 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.