Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.date.accessioned2021-03-09T07:36:11Z-
dc.date.available2021-03-09T07:36:11Z-
dc.date.issued2005-
dc.identifier.citationМоргун З. К. Емоційність лекції – один зі шляхів активізації сприймання / З. К. Моргун, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна // Сучасні підходи до викладання теоретичних і клінічних дисциплін у медичному вузі : матеріали навч.-метод. конф., м Полтава, 2005 р. – Полтава, 2005. – С. 155–157.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134-
dc.description.abstractОстанніми роками багато пишуть про необхідність активізації пізнавальної діяльності студентів на всіх формах занять, зокрема й на лекції. Будь-яка форма занять у вузі не може бути організована цілком на використанні тільки одного з механізмів діяльності інтелекту. Так, наприклад, лекцію у вузі не можна побудувати лише на вирішенні проблемних ситуацій,тому що це вимагає наявності фактичної інформації у пам'яті інтелекту. За відсутності цієї інформації найлегша проблемна ситуація виявиться дуже важкою, а отже, невирішеною. Таким чином, перш ніж активізувати мислення, необхідно активізувати сприймання.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectлекціїuk_UA
dc.subjectінтелектuk_UA
dc.subjectрозумова працездатністьuk_UA
dc.titleЕмоційність лекції - один зі шляхів активізації сприйманняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
emotsiynist_lektsiyi.pdf689,92 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.