Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134
Title: Емоційність лекції - один зі шляхів активізації сприймання
Authors: Моргун, Зайтуна Камілівна
Соколенко, Валентина Миколаївна
Весніна, Людмила Едуардівна
Issue Date: 2005
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Моргун З. К. Емоційність лекції – один зі шляхів активізації сприймання / З. К. Моргун, В. М. Соколенко, Л. Е. Весніна // Сучасні підходи до викладання теоретичних і клінічних дисциплін у медичному вузі : матеріали навч.-метод. конф., м Полтава, 2005 р. – Полтава, 2005. – С. 155–157.
Abstract: Останніми роками багато пишуть про необхідність активізації пізнавальної діяльності студентів на всіх формах занять, зокрема й на лекції. Будь-яка форма занять у вузі не може бути організована цілком на використанні тільки одного з механізмів діяльності інтелекту. Так, наприклад, лекцію у вузі не можна побудувати лише на вирішенні проблемних ситуацій,тому що це вимагає наявності фактичної інформації у пам'яті інтелекту. За відсутності цієї інформації найлегша проблемна ситуація виявиться дуже важкою, а отже, невирішеною. Таким чином, перш ніж активізувати мислення, необхідно активізувати сприймання.
Keywords: лекції
інтелект
розумова працездатність
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15134
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра фізіології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
emotsiynist_lektsiyi.pdf689,92 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.