Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Міщенко, Віталій Петрович | - |
dc.contributor.author | Запорожець, Тетяна Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Павленко, Ганна Петрівна | - |
dc.contributor.author | Жукова, Марина Юріївна | - |
dc.contributor.author | Соколенко, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Весніна, Людмила Едуардівна | - |
dc.contributor.author | Моргун, Зайтуна Камілівна | - |
dc.contributor.author | Гончаренко, Людмила Леонідівна | - |
dc.date.accessioned | 2021-03-15T07:33:07Z | - |
dc.date.available | 2021-03-15T07:33:07Z | - |
dc.date.issued | 1998 | - |
dc.identifier.citation | Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, Т. М. Запорожець, Г. П. Павленко [та ін.] // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : матеріали доп. наук.-метод. конф., м. Полтава, 24–27 вересня 1998 р. – Полтава, 1998. – С. 128. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198 | - |
dc.description.abstract | Одна з проблем, що стоїть перед системою освіти полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. Навчання –активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам у самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ спірограм, мастикаціограм, реограм, досліджується швидкість течії частинок крові. Одним із засобів активізації студентів є індивідуалізація навчання. На кафедрі нормальної фізіології використовується етапний підхід до індивідуальної роботи студентів на практичному занятті. Перший етап-контроль вихідного рівня знань. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська медична стоматологічна академія | uk_UA |
dc.subject | навчання | uk_UA |
dc.subject | ЕКГ | uk_UA |
dc.subject | спірограма | uk_UA |
dc.subject | коагулологія | uk_UA |
dc.subject | імунологія | uk_UA |
dc.subject | нейрофункціональна діагностика | uk_UA |
dc.subject | психологія | uk_UA |
dc.subject | психодіагностика | uk_UA |
dc.subject | ситаційні задачі | uk_UA |
dc.title | Сучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіології | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра фізіології |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
kaf_fiziologii.PDF | 189,03 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.