Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorМіщенко, Віталій Петрович-
dc.contributor.authorЗапорожець, Тетяна Миколаївна-
dc.contributor.authorПавленко, Ганна Петрівна-
dc.contributor.authorЖукова, Марина Юріївна-
dc.contributor.authorСоколенко, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorМоргун, Зайтуна Камілівна-
dc.contributor.authorГончаренко, Людмила Леонідівна-
dc.date.accessioned2021-03-15T07:33:07Z-
dc.date.available2021-03-15T07:33:07Z-
dc.date.issued1998-
dc.identifier.citationСучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіології / В. П. Міщенко, Т. М. Запорожець, Г. П. Павленко [та ін.] // Проблеми підготовки медичних та фармацевтичних кадрів в Україні : матеріали доп. наук.-метод. конф., м. Полтава, 24–27 вересня 1998 р. – Полтава, 1998. – С. 128.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15198-
dc.description.abstractОдна з проблем, що стоїть перед системою освіти полягає в активізації пізнавальної діяльності студентів вищої школи. Навчання –активний процес, тому треба всіляко сприяти студентам у самостійному дослідженні функціонування організму та аналізу отриманих даних. На практичних заняттях проводиться реєстрація з подальшим обговоренням ЕКГ спірограм, мастикаціограм, реограм, досліджується швидкість течії частинок крові. Одним із засобів активізації студентів є індивідуалізація навчання. На кафедрі нормальної фізіології використовується етапний підхід до індивідуальної роботи студентів на практичному занятті. Перший етап-контроль вихідного рівня знань.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУкраїнська медична стоматологічна академіяuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectЕКГuk_UA
dc.subjectспірограмаuk_UA
dc.subjectкоагулологіяuk_UA
dc.subjectімунологіяuk_UA
dc.subjectнейрофункціональна діагностикаuk_UA
dc.subjectпсихологіяuk_UA
dc.subjectпсиходіагностикаuk_UA
dc.subjectситаційні задачіuk_UA
dc.titleСучасні методи організації навчального процесу та їх оптимізація на кафедрі нормальної фізіологіїuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра фізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
kaf_fiziologii.PDF189,03 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.