Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСавельєва, Оксана Володимирівна-
dc.contributor.authorСавельева, Оксана Владимировна-
dc.contributor.authorSavelieva, O.V.-
dc.date.accessioned2021-04-15T07:24:00Z-
dc.date.available2021-04-15T07:24:00Z-
dc.date.issued2008-
dc.identifier.citationСавельєва О. В. Побудова педагогічного процесу при викладанні патологічної фізіології студентам з англомовною формою навчання // Світ медицини та біології. – 2008. – № 4. – С. 100–102.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15554-
dc.description.abstractАнгломовна форма навчання при викладанні патологічної фізіології реалізується на тих самих засадах, що й викладання цієї дисципліни державною мовою, але вимагає більшої уваги викладача до кожного студента під час аудиторної роботи та збільшує питому вагу тестування, яке дозволяє ефективно контролювати рівень знань студентів, навіть за умов їх недостатнього володіння англійською мовою. Досвід кафедри щодо широкого впровадження тестового контролю та зошитів для експериментальної роботи може бути використаний при викладанні інших доклінічних дисциплін студентам з англомовною формою навчання.uk_UA
dc.description.abstractПутем обобщения опыта преподавания патофизиологии студентам с англоязычной формой обучения показано, что активный диалог между преподавателем и студентами является главным моментом в проведении лабораторных занятий. Тестовый контроль – оптимальный метод контроля знаний англоязычных студентов во время изучения ними патофизиологии. Использование специальных тетрадей с изложением методики учебного эксперимента на английском языке повышает эффективность этого вида учебной деятельности.uk_UA
dc.description.abstractAs it was demonstrated by summarizing pathophisiology study to UMSA students with English-study form, that active dialogue between the teacher and students represented main moment in laboratory classes performance. Test control is control optimal method for English-study students during pathophysiology study. Special copy – books usage with educational experiment giving there in English improves, this study activity type effectiveness.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectпатофізіологіяuk_UA
dc.subjectангломовна форма навчанняuk_UA
dc.subjectпатофизиологияuk_UA
dc.subjectпреподаваниеuk_UA
dc.subjectанглоязычная форма обученияuk_UA
dc.subjectpathophysiologyuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectEnglish study formuk_UA
dc.titleПобудова педагогічного процесу при викладанні патологічної фізіології студентам з англомовною формою навчанняuk_UA
dc.title.alternativeПостроение педагогического процесса в ходе преподавания патологической физиологии студентам с англоязычной формой обученияuk_UA
dc.title.alternativeРedagogic process structuring in course of pathophysiology teaching to students with english-study formuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc616-092.18:378.14=111uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра патофізіології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
pobudova_pedagogichnogo_protsesu.pdf157,48 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.