Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15885
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЛисаченко, Ольга Дмитрівна-
dc.contributor.authorЄрошенко, Галина Анатоліївна-
dc.contributor.authorБорута, Наталія Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-05-21T05:25:46Z-
dc.date.available2021-05-21T05:25:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЛисаченко О. Д. Застосування міждисциплінарної інтеграції у викладанні гістології, цитології та ембріології студентам-педіатрам умса // Information, its impact on social and technical processes : The 8 th International scientific and practical conference, (Haifa, Israel March 16-17, 2020) / О. Д. Лисаченко, Г. А. Єрошенко, Н. В. Борута. – Haifa, 2020. – С. 159–161.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/15885-
dc.description.abstractМіждисциплінарний супровід формування професійної підготовки фахівців вищої медичної освіти в процесі вивчення гістології, цитології та ембріології є однією з вимог сучасного підходу до освітнього процесу, який сприяє набуттю корисного досвіду студентами, що навчаються по спеціальності «педіатрія». Педагогічний зміст реалізації міждисциплінарної інтеграції у навчальному процесі полягає у забезпеченні взаємозв’язку дисциплін теоретичного і клінічного профілю, високого рівня сформованості компетенцій, формуванню глибокого світогляду і широкого кругозору у студента.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherHaifa, Marchuk_UA
dc.titleЗастосування міждисциплінарної інтеграції у викладанні гістології, цитології та ембріології студентам педіатрам УМСАuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра біології
Наукові праці. Кафедра гістології, цитології та ембріології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
zastosyvany_integracii.pdf89,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.