Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16064
Title: Самостійна робота як один із методів адаптації до професійної діяльності на післядипломному етапі освіти
Authors: Поліщук, Тетяна Вікторівна
Шешукова, Ольга Вікторівна
Мосієнко, Анна Сергіївна
Труфанова, Валентина Петрівна
Казакова, Катерина Станіславівна
Бауман, Софія Сергіївна
Issue Date: 2021
Publisher: Українська медична стоматологічна академія
Citation: Самостійна робота як один із методів адаптації до професійної діяльності на післядипломному етапі освіти / Т. В. Поліщук, О. В. Шешукова, А. С. Мосієнко [та ін.] // Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Полтава, 25 березня 2021 р. – Полтава, 2021. – С. 211–213.
Abstract: Розглянуто особливості самостійної роботи як однієї зі складових навчального процесу у вищій школі. Перевагою активізації самостійної роботи під час пандемії є можливість формувати в лікарів-інтернів і курсантів здібності до саморозвитку, творчого застосування засвоєних знань, адаптації до професійної діяльності на сучасному етапі.
The article considers the features of independent work as one of the components of the educational process in higher education. The advantage of intensifying independent work during the global pandemic is the opportunity to form in doctors-interns and cadets the ability for self-development, creative application of knowledge, adaptation to professional activities at the present stage.
Keywords: самостійна робота
складова навчального процесу
вища школа
формування творчої особистості
independent work
component of educational process
higher school
formation of creative personality
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16064
Appears in Collections:Реалії, проблеми та перспективи вищої медичної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polischuk_Samostiyna_robota.pdf83,08 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.