Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16227
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарова, Євгенія Євгенівна-
dc.contributor.authorЕфендієва, Світлана Миколаївна-
dc.contributor.authorНедільченко, Вікторія Ігорівна-
dc.contributor.authorГончарова, Евгения Евгеньевна-
dc.contributor.authorЭфендиева, Светлана Николаевна-
dc.contributor.authorНедильченко, Виктория Игоревна-
dc.contributor.authorHoncharova, Ye. Ye.-
dc.contributor.authorEfendiieva, S. M.-
dc.contributor.authorNedilchenko, V. I.-
dc.date.accessioned2021-06-22T08:19:38Z-
dc.date.available2021-06-22T08:19:38Z-
dc.date.issued2021-06-04-
dc.identifier.citationГончарова Є. Є. Дидактичний потенціал диференціації навчання / Є. Є. Гончарова, С. М. Ефендієва, В. І. Недільченко // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 53–55.uk_UA
dc.identifier.other378.147-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16227-
dc.description.abstractУ аспекті модернізації вищої медичної освіти розглянуто переваги диференціації навчання, спрямованої на оптимізацію умов самореалізації кожного індивіда у процесі успішного оволодіння професійно значущими знаннями. На основі досліджень науковців проаналізовано специфічні ознаки дефініцій «навчання», «учіння» та «викладання» як складових процесу спільної діяльності викладача і учнів. Сформульовано сутність основних складових диференціації навчання.uk_UA
dc.description.abstractThe advantages of differentiated learning aimed at optimizing the conditions of self-realization of each individual in the process of successful acquisition of professionally relevant knowledge with regard of enhancement of higher medical education have been considered. Based on the research of scientists, the specific features of the definitions of “learning”, “studies” and “teaching” as the components of the process of joint activities of teacher and students have been analyzed. The essence of the main components of differentiated learning has been formulated.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмодернізація освітиuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.subjectучінняuk_UA
dc.subjectвикладанняuk_UA
dc.subjectдиференціація навчанняuk_UA
dc.subjectдидактичне забезпеченняuk_UA
dc.subjectіндивідуально-психологічні особливостіuk_UA
dc.subjectenhancement of educationuk_UA
dc.subjectlearninguk_UA
dc.subjectstudiesuk_UA
dc.subjectteachinguk_UA
dc.subjectdifferentiated learninguk_UA
dc.subjectdidactic supportuk_UA
dc.subjectindividual psychological featuresuk_UA
dc.titleДидактичний потенціал диференціації навчанняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages
Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Didaktichniy_potentsial_diferentsíatsíí̈_navchannya.pdf534,27 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.