Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16266
Назва: The cefr as a tool for certification
Автори: Іщєнко, О. Я.
Дата публікації: 2021
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Іщєнко О. Я. The cefr as a tool for certification / О. Я. Іщєнко // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages : Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 83–86.
Короткий огляд (реферат): У статті описано основні характеристики Загальноєвропейської системи мов (CEFR) як інструменту організації вивчення / викладання мов. Основна увага зосереджена на CEFR як на технічному інструменті, функція якого полягає у структурованому аналітичному переліку найважливіших параметрів, що стосуються вивчення / викладання мови. CEFR розглядається як інструмент політики, що обслуговує багатомовність та культурне різноманіття, і він є довідковою базою, а не інструментом встановлення стандартів. Було підкреслено, що CEFR забезпечує прозору, послідовну та всебічну основу для розробки мовних програм та керівних принципів навчальної програми, оформлення навчальних матеріалів та оцінки володіння іноземною мовою.
The paper describes the main characteristics of Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) as an instrument for the organisation of language learning/teaching. The focus has been made on CEFR as a technical instrument whose function is to list in a structured, analytical way the most important parameters involved in language learning/teaching. The CEFR is regarded as a policy instrument serving plurilingualism and cultural diversity and it constitutes a reference framework, not a standard-setting instrument. It has been emphasized that CEFR provides a transparent, coherent and comprehensive basis for the development of language syllabuses and curriculum guidelines, the design of teaching and learning materials, and the assessment of foreign language proficiency.
Ключові слова: вивчення мови
рівень мови
рамки
мовна компетентність
мобільність
інструмент
language learning
language level
framework
language competence
mobility
instrument
УДК: 378.143~371.3:811.111
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16266
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_cefr_as_a_tool.pdf243,1 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.