Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16270
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кохан, Р. А. | - |
dc.date.accessioned | 2021-06-25T10:16:24Z | - |
dc.date.available | 2021-06-25T10:16:24Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Кохан Р. А. Специфіка вивчення курсу другої іноземної мови у вищій школі: розвиток навчальної особистості студента / Р. А. Кохан // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages: Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 102–107. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16270 | - |
dc.description.abstract | Науково-дослідницький дискурс сьогодення охоплює чималу кількість запитань практичного характеру до організації освітнього процесу. Виклики глобалізованого та вкрай «осучасненого» суспільства підвищили планку для фахівця, котрий прагне успішно ввійти у професійний світ. Водночас вони становлять значну небезпеку для навчальної особистості майбутнього фахівця, який може загубитися в невичерпній множині цифрових, технологічних та інформаційних пропозицій. Оволодіння іншомовною компетентністю майбутнім спеціалістом у закладі вищої освіти ефективно реалізовує засади прагматичної освіти «космополітного» характеру, головним завданням якої є формування всебічно розвиненої, широкопрофільної особистості професіонала, готового до навчання впродовж життя, перепрофілювання та діяльності попри кордони та межі. | uk_UA |
dc.description.abstract | Today’s research discourse covers a considerable number of questions of a practical nature to the organization of the educational process. The challenges of a globalized and highly "modernized" society have raised the bar for the professional, who seeks to successfully enter the professional world. At the same time, they pose a significant danger to the educational personality of the future specialist, who may get lost in the inexhaustible number of digital, technological and information proposals. Mastering a foreign language competence by a future specialist in a higher education institution effectively implements the principles of pragmatic education of a "cosmopolitan" nature, the main task of which is to form a comprehensively developed, broad-minded professional personality, ready for lifelong learning, retraining and activities across borders. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | іншомовна компетентність | uk_UA |
dc.subject | методика викладання іноземної мови | uk_UA |
dc.subject | зворотний зв'язок | uk_UA |
dc.subject | особистісно зорієнтоване навчання | uk_UA |
dc.subject | foreign language competence | uk_UA |
dc.subject | methods of teaching a foreign language | uk_UA |
dc.subject | feedback | uk_UA |
dc.subject | personality-oriented learning | uk_UA |
dc.title | Специфіка вивчення курсу другої іноземної мови у вищій школі: розвиток навчальної особистості студента | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.015.311.016:81’243 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Kokhan_Spetsyfika_vyvchennia.pdf | 366,81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.