Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16270
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКохан, Р. А.-
dc.date.accessioned2021-06-25T10:16:24Z-
dc.date.available2021-06-25T10:16:24Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationКохан Р. А. Специфіка вивчення курсу другої іноземної мови у вищій школі: розвиток навчальної особистості студента / Р. А. Кохан // Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages: Proceedings of the 1st International Scientific and Practical Online Conference (Poltava, 04 June 2021). – Poltava : Astraya, 2021. – P. 102–107.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16270-
dc.description.abstractНауково-дослідницький дискурс сьогодення охоплює чималу кількість запитань практичного характеру до організації освітнього процесу. Виклики глобалізованого та вкрай «осучасненого» суспільства підвищили планку для фахівця, котрий прагне успішно ввійти у професійний світ. Водночас вони становлять значну небезпеку для навчальної особистості майбутнього фахівця, який може загубитися в невичерпній множині цифрових, технологічних та інформаційних пропозицій. Оволодіння іншомовною компетентністю майбутнім спеціалістом у закладі вищої освіти ефективно реалізовує засади прагматичної освіти «космополітного» характеру, головним завданням якої є формування всебічно розвиненої, широкопрофільної особистості професіонала, готового до навчання впродовж життя, перепрофілювання та діяльності попри кордони та межі.uk_UA
dc.description.abstractToday’s research discourse covers a considerable number of questions of a practical nature to the organization of the educational process. The challenges of a globalized and highly "modernized" society have raised the bar for the professional, who seeks to successfully enter the professional world. At the same time, they pose a significant danger to the educational personality of the future specialist, who may get lost in the inexhaustible number of digital, technological and information proposals. Mastering a foreign language competence by a future specialist in a higher education institution effectively implements the principles of pragmatic education of a "cosmopolitan" nature, the main task of which is to form a comprehensively developed, broad-minded professional personality, ready for lifelong learning, retraining and activities across borders.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectіншомовна компетентністьuk_UA
dc.subjectметодика викладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectзворотний зв'язокuk_UA
dc.subjectособистісно зорієнтоване навчанняuk_UA
dc.subjectforeign language competenceuk_UA
dc.subjectmethods of teaching a foreign languageuk_UA
dc.subjectfeedbackuk_UA
dc.subjectpersonality-oriented learninguk_UA
dc.titleСпецифіка вивчення курсу другої іноземної мови у вищій школі: розвиток навчальної особистості студентаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.015.311.016:81’243uk_UA
Розташовується у зібраннях:Current Trends in the Study and Teaching of Foreign Languages

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Kokhan_Spetsyfika_vyvchennia.pdf366,81 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.