Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16285
Назва: Активні методи навчання – вимога часу
Автори: Харченко, Наталія Вікторівна
Краснова, Оксана Іванівна
Дата публікації: бер-2021
Бібліографічний опис: Харченко Н. В. Активні методи навчання – вимога часу / Н. В. Харченко, О. І. Краснова // Розвиток сучасної освіти і науки: результати, проблеми, перспективи. Том V : Динаміка наукових та освітніх досліджень в умовах пандемії : [колективна монографія] / [наукова редакція : Я. Ґжесяк, І. Зимомря, В. Ільницький]. – Конін ; Ужгород ; Херсон ; Київ : Посвіт, 2021. –С. 263–270.
Короткий огляд (реферат): New teaching methods in higher education institutions are covered. The structure of the lecture course should be based on the methodological principles of developmental learning; seminar-practical classes should be developed in combination with lectures, supplementing their content by learning new material and acquiring certain practical skills. It is a question of activization of process of training, adjustment of its direction from pure acquisition of knowledge on training at which knowledge is the mediator for formation of skills and abilities. It is necessary to use such methods of control that activate the educational and cognitive activities of students, namely: testing, programmed control, final interview, development and defense of graduation theses in the form of abstracts and real projects, etc.
УДК: 371.1:001(08)
ISBN: 978-617-8003-19-7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16285
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Harchenko_Aktivni_metodi_navchannya_Rozwoj_April_2021_monogr_24.05.21.pdf285,83 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.