Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16295
Title: | Формування здорового способу життя в системі інформальної освіти дорослих |
Authors: | Харченко, Наталія Вікторівна Костріков, Анатолій Васильович |
Issue Date: | Dec-2020 |
Citation: | Харченко Н. В. Формування здорового способу життя в системі інформальної освіти дорослих / Н. В. Харченко, А. В. Костріков // Освіта дорослих: світові тенденції, українські реалії та перспективи: реалії, тенденції та перспективи : монографія / за заг. ред. проф. Бойчука Ю. Д. – Київ ; Харків : Інститут освіти дорослих НАПН України імені І. Зязюна, Харківський національний педагогічний університет імені Г. С. Сковороди, 2020. – С. 202–207. |
Abstract: | Освіта – це процес, що відбувається на кожному етапі індивідуального розвитку людини. Численні роботи дослідників переконують, що не існує вікової межі, поза якою зміцнення здоров‘я та здійснення профілактики не дало б позитивного ефекту. Суть медичного виховання полягає в його проактивності та дотерапевтичності. Недостатній обсяг знань про профілактику та вплив шкідливих звичок на здоров‘я, відчуття відсутності хвороб до моменту виникнення симптомів є головними ричинами розвитку цивілізаційних захворювань (діабет, гіпертонія, метаболічний синдром, рак). У зв‘язку з цим існує необхідність медичної освіти в будь-якому віці, особливо для дорослих. Зміна звичок, харчових звичок зокрема, способу життя та фізичних навантажень може істотно сприяти покращенню якості життя літніх людей, зменшенню захворюваності та смертності, молодшій віковій групі – запобігати розвитку захворювань. |
UDC: | 374.7 |
ISBN: | 978-617-7912-56-8 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/16295 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра громадського здоров’я з лікарсько-трудовою експертизою |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Formuvannya_zdorovogo_sposobu.pdf | 496,73 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.