Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКостенко, Вікторія Геннадіївна-
dc.contributor.authorКостенко, Виктория Геннадиевна-
dc.contributor.authorKostenko, V. G.-
dc.date.accessioned2017-10-25T06:32:22Z-
dc.date.available2017-10-25T06:32:22Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationКостенко В. Г. Лінгвостилістичні засоби раціонального впливу в сучасних англомовних текстах професійно-орієнтованої стоматологічної реклами / В. Г. Костенко // Наукові записки Національного університету «Острозька академія», Серія «Філологічна» : збірник наукових праць. – Острог : Видавництво Національного університету «Острозька академія». – 2016. – Вип. 60. – С. 162–165.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 811.111’23-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1648-
dc.description.abstractТексти професійно-орієнтованої стоматологічної реклами – це повідомлення з інформаційною домінантою, які надають достатню кількість фактичної інформації про об’єкт рекламування, можливості його застосування, виокремлюючи його серед об’єктів-конкурентів. Аргументація в таких текстах являє собою динамічний процес розгортання знання, який створюється з використанням певної сукупності лінгвостилістичних та візуальних засобів і методів уведення висунутих положень до професійної картини світу адресата; Тексты профессионально-ориентированной стоматологической рекламы - это сообщение с информационной доминантой, которые предоставляют достаточное количество фактической информации об объекте рекламирования, возможности его применения, выделяя его среди объектов-конкурентов. Аргументация в таких текстах представляет собой динамический процесс развертывания знания, который создается с использованием определенной совокупности лингвостилистичних и визуальных средств и методов введения выдвинутых положений к профессиональной картины мира адресата; This study focuses on the analysis of linguistic and stylistic devices used in dental advertising texts to appeal to logic and reasoning in dental professional society. Persuading with logic is known as one of effective communicative strategies, but few reports have been devoted to the role of logical persuasion in creating professional-directed advertisements. Advertisements chosen for the analysing were taken from reputable specialized dental journals published for 2010 – 2015, and different brochures, leaflets, booklets. Most of advertisements studied are messages demonstrating strong information dominance. The appealing to rationality of target group is implemented by the structure of advertisement texts, in which logo and tag lines may be optional. The texts of advertisements focused on dental professionals provides sufficient amount of specific factual information about products of advertising as their exceptional details and benefits, positioning information, hard data as statistics, research results, facts, experts’ and customers’ opinion. This verbal information is supported and complemented by pictures. Photos of products, patients before and after treatment, X-ray or MRT-pictures are necessary for the interpretation of the verbal message and its enhancement as evidence of believability. The texts of dental advertisement not only emphasize and complement the genre and thematic diversity within dental discourse.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВидавництво Національного університету «Острозька академія»uk_UA
dc.subjectдискурс стоматологіїuk_UA
dc.subjectрекламні повідомленняuk_UA
dc.subjectраціональний впливuk_UA
dc.subjectлінгвостилістичні засобиuk_UA
dc.subjectдискурс стоматологииuk_UA
dc.subjectрекламные сообщенияuk_UA
dc.subjectрациональный влияниеuk_UA
dc.subjectлингвостилистические средстваuk_UA
dc.subjectdental discourseuk_UA
dc.subjectdentists-directed advertisementuk_UA
dc.subjectlogic persuadinguk_UA
dc.subjectlinguistic and stylistic devicesuk_UA
dc.titleЛінгвостилістичні засоби раціонального впливу в сучасних англомовних текстах професійно-орієнтованої стоматологічної рекламиuk_UA
dc.title.alternativeЛингвостилистические средства рационального воздействия в современных англоязычных текстах профессионально-ориентированной стоматологической рекламыuk_UA
dc.title.alternativeLinguistics and stylistic devices of logic persuading in modern english dentists-directed advertisementsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Lingvostylistychni_zasoby.PDF598,41 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.