Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17010
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТретяк, Наталія Григорівна-
dc.contributor.authorШтомпель, Вікторія Юріївна-
dc.contributor.authorКудря, Ірина Павлівна-
dc.contributor.authorШапошник, Ольга Анатоліївна-
dc.date.accessioned2021-11-11T14:03:50Z-
dc.date.available2021-11-11T14:03:50Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationЗначення вивчення внутрішніх хвороб у фаховій підготовці лікаря / Н. Г. Третяк, В. Ю. Штомпель, І. П. Кудря, О. А. Шапошник // New trends and unresolved issues of preventive and clinical medicine : abstracts of the International scientific and practical conference, Lublin, Republic of Poland, 25–26 September 2020. – Lublin : Publishing House “Baltija Publishing”, 2020. – P. 65–69.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17010-
dc.description.abstractОсобливу роль у формуванні світогляду лікаря будь-якого фаху відіграє вивчення внутрішніх хвороб, оскільки узагальнює клінічніпроблеми захворювань органів та акцентує увагу на загальних змінах в організмі хворого. Курс внутрішніх хвороб є найважливішим етапом в підготовці майбутнього лікаря та займає центральне місце у його фаховій підготовці. Існує безліч тісних зв’язків між терапією і всіма іншими клінічними медичними спеціальностями. В діагностичному процесі особливу роль відіграє ретельне вивчення анамнезу в комплексній оцінці всіх результатів обстеження, що вимагає від лікаря суворої логіки міркувань, відкриваючи у студентів унікальні можливості формування загального клінічного лікарського мислення в процесі навчання [1, с. 198]. Формування логічного мислення – підґрунтя лікарської майстерності. Мислення лікаря, маючи специфічний об’єкт, проте підкоряється загальним законам, що забезпечують його ефективність – законам логік. Образне мислення ґрунтується не тільки й не скільки на аналізі окремих симптомів, скільки на наявному обліку їх зв’язків, асоціацій з іншими ознаками, які піддаються безпосередньому динамічному спостереженню.проблеми захворювань органів та акцентує увагу на загальних змінах в організмі хворого. Курс внутрішніх хвороб є найважливішим етапом в підготовці майбутнього лікаря та займає центральне місце у його фаховій підготовці. Існує безліч тісних зв’язків між терапією і всіма іншими клінічними медичними спеціальностями. В діагностичному процесі особливу роль відіграє ретельне вивчення анамнезу в комплексній оцінці всіх результатів обстеження, що вимагає від лікаря суворої логіки міркувань, відкриваючи у студентів унікальні можливості формування загального клінічного лікарського мислення в процесі навчання [1, с. 198]. Формування логічного мислення – підґрунтя лікарської майстерності. Мислення лікаря, маючи специфічний об’єкт, проте підкоряється загальним законам, що забезпечують його ефективність – законам логік. Образне мислення ґрунтується не тільки й не скільки на аналізі окремих симптомів, скільки на наявному обліку їх зв’язків, асоціацій з іншими ознаками, які піддаються безпосередньому динамічному спостереженню.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherBaltija Publishinguk_UA
dc.subjectвнутрішні хворобиuk_UA
dc.subjectмайбутній лікарuk_UA
dc.titleЗначення вивчення внутрішніх хвороб у фаховій підготовці лікаряuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.30525/978-9934-588-81-5-2.15-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
znachennya_vyvchennya_vnutrishnikh_khvorob_u_fakhoviy_pidhotovtsi_likarya.pdf169,56 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.