Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17010
Назва: | Значення вивчення внутрішніх хвороб у фаховій підготовці лікаря |
Автори: | Третяк, Наталія Григорівна Штомпель, Вікторія Юріївна Кудря, Ірина Павлівна Шапошник, Ольга Анатоліївна |
Дата публікації: | 2020 |
Видавець: | Baltija Publishing |
Бібліографічний опис: | Значення вивчення внутрішніх хвороб у фаховій підготовці лікаря / Н. Г. Третяк, В. Ю. Штомпель, І. П. Кудря, О. А. Шапошник // New trends and unresolved issues of preventive and clinical medicine : abstracts of the International scientific and practical conference, Lublin, Republic of Poland, 25–26 September 2020. – Lublin : Publishing House “Baltija Publishing”, 2020. – P. 65–69. |
Короткий огляд (реферат): | Особливу роль у формуванні світогляду лікаря будь-якого фаху відіграє вивчення внутрішніх хвороб, оскільки узагальнює клінічніпроблеми захворювань органів та акцентує увагу на загальних змінах в організмі хворого. Курс внутрішніх хвороб є найважливішим етапом в підготовці майбутнього лікаря та займає центральне місце у його фаховій підготовці. Існує безліч тісних зв’язків між терапією і всіма іншими клінічними медичними спеціальностями. В діагностичному процесі особливу роль відіграє ретельне вивчення анамнезу в комплексній оцінці всіх результатів обстеження, що вимагає від лікаря суворої логіки міркувань, відкриваючи у студентів унікальні можливості формування загального клінічного лікарського мислення в процесі навчання [1, с. 198]. Формування логічного мислення – підґрунтя лікарської майстерності. Мислення лікаря, маючи специфічний об’єкт, проте підкоряється загальним законам, що забезпечують його ефективність – законам логік. Образне мислення ґрунтується не тільки й не скільки на аналізі окремих симптомів, скільки на наявному обліку їх зв’язків, асоціацій з іншими ознаками, які піддаються безпосередньому динамічному спостереженню.проблеми захворювань органів та акцентує увагу на загальних змінах в організмі хворого. Курс внутрішніх хвороб є найважливішим етапом в підготовці майбутнього лікаря та займає центральне місце у його фаховій підготовці. Існує безліч тісних зв’язків між терапією і всіма іншими клінічними медичними спеціальностями. В діагностичному процесі особливу роль відіграє ретельне вивчення анамнезу в комплексній оцінці всіх результатів обстеження, що вимагає від лікаря суворої логіки міркувань, відкриваючи у студентів унікальні можливості формування загального клінічного лікарського мислення в процесі навчання [1, с. 198]. Формування логічного мислення – підґрунтя лікарської майстерності. Мислення лікаря, маючи специфічний об’єкт, проте підкоряється загальним законам, що забезпечують його ефективність – законам логік. Образне мислення ґрунтується не тільки й не скільки на аналізі окремих симптомів, скільки на наявному обліку їх зв’язків, асоціацій з іншими ознаками, які піддаються безпосередньому динамічному спостереженню. |
Ключові слова: | внутрішні хвороби майбутній лікар |
DOI: | https://doi.org/10.30525/978-9934-588-81-5-2.15 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17010 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
znachennya_vyvchennya_vnutrishnikh_khvorob_u_fakhoviy_pidhotovtsi_likarya.pdf | 169,56 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.