Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17054
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorSkrypnyk, Igor-
dc.contributor.authorGopko, Oleksandr-
dc.contributor.authorMaslova, Ganna-
dc.contributor.authorPrykhodko, Nataliia-
dc.contributor.authorСкрипник, Ігор Миколайович-
dc.contributor.authorГопко, Олександр Феліксович-
dc.contributor.authorМаслова, Ганна Сергіївна-
dc.contributor.authorПриходько, Наталія Петрівна-
dc.date.accessioned2021-11-15T08:21:37Z-
dc.date.available2021-11-15T08:21:37Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.citationFormation of clinical reasoning for quality improvement in medical education / I. Skrypnyk, O. Gopko, G. Maslova, N. Prykhodko // European Humanities Studies: State and Society. – Kyiv, 2016. – P. 72–78.uk_UA
dc.identifier.issnISSN 2413-9025-
dc.identifier.issnISSN 2450-6486-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17054-
dc.description.abstractFor successful implementation of the National Health Reform strategy problems of higher medical education in Ukraine should be solved. The problem of clinical reasoning is a cornerstone of competence in current medical education. The best methods for teaching and evaluating clinical reasoning skills among medical students have not yet been elucidated. The introduction of the test assessment system requires professional knowledge combined with increasing practical and theoretical training of medical students. It accomplishes through the introduction of role-playing games, improving material, technical base and means of distance education.uk_UA
dc.description.abstractRealizacja Narodowej Strategii dotyczącej budowy nowego systemu opieki zdrowotnej na Ukrainie jest bezpośrednio związane z problemami oraz perspektywami wyższego kształcenia medycznego. W artykule przedstawiono sposoby kształtowania myślenia klinicznego studentów oraz warunki doskonalenia jakości kształcenia lekarzy, w tym system oceniania wiedzy i umiejętności, stopień przygotowania teoretycznego i praktycznego, doskonalenie bazy materialnej, a także form kształcenia na odległość.uk_UA
dc.description.abstractРеалізація Національної стратегії побудови нової системи охорони здоров’я в Україні безпосередньо пов’язана з проблемами та перспективами вищої медичної освіти в країні. В умовах сучасної медичної освіти особливої значущості набуває проблема удосконалення клінічного мислення студентів. Запровадження тестової системи оцінки знань вимагає фахового поєднання підвищення практичної та теоретичної підготовки студентів, що реалізується шляхом впровадження ролевих ігор, удосконалення матеріально-технічної бази та засобів дистанційної освіти.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherEast European Institute of Psychologyuk_UA
dc.subjectmedycynauk_UA
dc.subjectmyślenie kliniczneuk_UA
dc.subjectdoskonalenie jakości kształcenia lekarzyuk_UA
dc.subjectвнутрішня медицинаuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectудосконалення якості освіти лікарівuk_UA
dc.subjectвнутренняя медицинаuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectусовершенствование качества образования врачейuk_UA
dc.titleFormation of clinical reasoning for quality improvement in medical educationuk_UA
dc.title.alternativeKształtowanie myślenia klinicznego jako sposób doskonalenia jakości kształcenia lekarzyuk_UA
dc.title.alternativeФормування клінічного мислення як засіб удосконалення якості освіти лікарівuk_UA
dc.title.alternativeФормирование клинического мышления как способ совершенствования качества образования врачейuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
formation_of_clinical_reasoning_for_quality.pdf908,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.