Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1728
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПетрушанко, Тетяна Олексіївна-
dc.contributor.authorОстровська, Людмила Йосипівна-
dc.contributor.authorПопович, Іван Юрійович-
dc.contributor.authorПетрушанко, Татьяна Алексеевна-
dc.contributor.authorОстровская, Людмила Иосифовна-
dc.contributor.authorПопович, Иван Юрьевич-
dc.contributor.authorPetrushanko, T. A.-
dc.contributor.authorOstrovskaya, L. I.-
dc.contributor.authorPopovich, I. Yu.-
dc.date.accessioned2017-10-25T12:47:04Z-
dc.date.available2017-10-25T12:47:04Z-
dc.date.issued2015-
dc.identifier.citationПетрушанко Т. О. Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Т .О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and biosocial anthropology. – 2015. – № 25. – C. 176–178.uk_UA
dc.identifier.issn1816-031Х-
dc.identifier.otherУДК 378-057.875:616.31-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1728-
dc.description.abstractСтаття присвячена питанням організації проведення практичних занять із лабораторної діагностики при захворюваннях слизової оболонки порожнини рота та хворобах пародонта в терапевтичній стоматології зі студентами X семестру навчання на стоматологічному факультеті на основі кредитно-модульної системи. Проаналізовано переваги та недоліки цієї системи в засвоєнні знань, умінь та розвитку клінічного мислення студентів; Статья посвящена вопросам организации проведения практических занятий по лабораторной диагностике при заболеваниях слизистой оболочки полости рта и заболеваниях пародонта в терапевтической стоматологии со студентами X семестра обучения на стоматологическом факультете в условиях кредитно-модульной системы. Проанализированы преимущества и недостатки этой системы в усвоении знаний, умений и развитии клинического мышления студентов; The article is devoted to the organization of practical classes on laboratory diagnostics for diseases of the oral mucosa and periodontal diseases in therapeutic dentistry students o fX semesters of study at the dentistry faculty in terms of credit-modular system. The advantages and disadvantages of this system in the assimilation of knowledge and the development of clinical thinking of students.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВінницький національний медичний університет ім. М. І. Пироговаuk_UA
dc.subjectсамостійна робота студентівuk_UA
dc.subjectлабораторні заняттяuk_UA
dc.subjectтерапевтична стоматологіяuk_UA
dc.subjectсамостоятельная работа студентовuk_UA
dc.subjectлабораторные занятияuk_UA
dc.subjectтерапевтическая стоматологияuk_UA
dc.subjectindependent work of studentsuk_UA
dc.subjectlaboratory classesuk_UA
dc.subjecttherapeutic dentistryuk_UA
dc.titleЗначення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія»uk_UA
dc.title.alternativeЗначение лабораторного занятия в формировании клинического мышления будущих врачей-стоматологов по дисциплине "Терапевтическая стоматология"uk_UA
dc.title.alternativeValue of laboratory classes in formation of clinical thinking of the future dentists on Discipline "Therapeutic dentistry"uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Value of laboratory classes in .pdf138,64 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.