Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1728
Title: | Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія» |
Other Titles: | Значение лабораторного занятия в формировании клинического мышления будущих врачей-стоматологов по дисциплине "Терапевтическая стоматология" Value of laboratory classes in formation of clinical thinking of the future dentists on Discipline "Therapeutic dentistry" |
Authors: | Петрушанко, Тетяна Олексіївна Островська, Людмила Йосипівна Попович, Іван Юрійович Петрушанко, Татьяна Алексеевна Островская, Людмила Иосифовна Попович, Иван Юрьевич Petrushanko, T. A. Ostrovskaya, L. I. Popovich, I. Yu. |
Issue Date: | 2015 |
Publisher: | Вінницький національний медичний університет ім. М. І. Пирогова |
Citation: | Петрушанко Т. О. Значення лабораторного заняття у формуванні клінічного мислення майбутніх лікарів-стоматологів із дисципліни «Терапевтична стоматологія» / Т .О. Петрушанко, Л. Й. Островська, І. Ю. Попович // Biomedical and biosocial anthropology. – 2015. – № 25. – C. 176–178. |
Abstract: | Стаття присвячена питанням організації проведення практичних занять із лабораторної діагностики при захворюваннях слизової оболонки порожнини рота та хворобах пародонта в терапевтичній стоматології зі студентами X семестру навчання на стоматологічному факультеті на основі кредитно-модульної системи. Проаналізовано переваги та недоліки цієї системи в засвоєнні знань, умінь та розвитку клінічного мислення студентів; Статья посвящена вопросам организации проведения практических занятий по лабораторной диагностике при заболеваниях слизистой оболочки полости рта и заболеваниях пародонта в терапевтической стоматологии со студентами X семестра обучения на стоматологическом факультете в условиях кредитно-модульной системы. Проанализированы преимущества и недостатки этой системы в усвоении знаний, умений и развитии клинического мышления студентов; The article is devoted to the organization of practical classes on laboratory diagnostics for diseases of the oral mucosa and periodontal diseases in therapeutic dentistry students o fX semesters of study at the dentistry faculty in terms of credit-modular system. The advantages and disadvantages of this system in the assimilation of knowledge and the development of clinical thinking of students. |
Keywords: | самостійна робота студентів лабораторні заняття терапевтична стоматологія самостоятельная работа студентов лабораторные занятия терапевтическая стоматология independent work of students laboratory classes therapeutic dentistry |
ISSN: | 1816-031Х |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1728 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра терапевтичної стоматології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Value of laboratory classes in .pdf | 138,64 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.