Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17415
Title: Психолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами
Other Titles: Psychological and pedagogical aspects of languauge training in the study of biological disciplines by foreign students
Authors: Овчаренко, Оксана Василівна
Кушпіль, Наталія Олександрівна
Колєчкіна, Інна Вікторівна
Ovcharenko, O.
Kushpil, N.
Kolechkina, I.
Issue Date: 2021
Publisher: Полтавський державний педагогічний університет імені В. Г. Короленка
Citation: Овчаренко О. В. Психолого – педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами / О. В. Овчаренко, Н. О. Кушпіль, І. В. Колєчкіна // Витоки педагогічної майстерності. – 2021. – Вип. 28. – С. 123–127.
Abstract: У статті проаналізовано ключові психолого-педагогічні аспекти мовної підготовки при вивченні біологічних дисциплін іноземними слухачами навчально-наукового центру з підготовки іноземних громадян Полтавського державного медичного університету. Окреслено базові питання вивчення мови біологічних дисциплін як інструменту психолого-педагогічної адаптації іноземних слухачів до вітчизняного освітнього середовища. Авторами доведено результативність врахування індивідуальних мовленнєвих компетентностей іноземців як підґрунтя для подальшої фахової підготовки у ЗВО.
Keywords: мовна підготовка
біологічні дисципліни
іноземні слухачі
психолого-педагогічна адаптація
мовленнєві компетентності
пропедевтичний етап підготовки
language training
biological disciplines
foreign listeners
psychological and pedagogical adaptation
speech competences
propaedeutic stage of preparation
UDC: 37.091.12:005.336.5
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17415
Appears in Collections:Наукові праці. Навчально-науковий центр з підготовки іноземних громадян

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
psyhologopedagogichni.pdf498,72 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.