Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17416
Назва: Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання
Інші назви: Анкетирование соискателей образования как средство мониторинга качества медицинского образования в условиях дистанционного обучения
Автори: Скрипник, Ігор Миколайович
Приходько, Наталія Петрівна
Маслова, Ганна Сергіївна
Шапошник, Ольга Анатоліївна
Криворучко, Іван Григорович
Скрыпник, Игорь Николаевич
Приходько, Наталия Петровна
Маслова, Анна Сергеевна
Шапошник, Ольга Анатольевна
Криворучко, Иван Григорьевич
Дата публікації: 2021
Видавець: Харківська медична академія післядипломної освіти
Бібліографічний опис: Анкетування здобувачів освіти як засіб моніторингу якості медичної освіти в умовах дистанційного навчання / І. М. Скрипник, Н. П. Приходько, Г. С. Маслова, О. А. Шапошник, І. Г. Криворучко // Проблеми безперервної медичної освіти та науки. – 2021. – № 3-4 (43). – С. 23–26.
Короткий огляд (реферат): Метою роботи є комплексна оцінка якості дистанційного навчання на кафедрі внутрішньої медицини № 1 Полтавського державного медичного університету шляхом анонімного анкетування здобувачів вищої освіти VI курсу медичного факультету № 1 2020/2021 років навчання в умовах пандемії COVID-19. Представлені результати анкетування здобувачів освіти, які пройшли навчання з модуля «Сучасна практика внутрішньої медицини» та «Невідкладні стани в клініці внутрішньої медицини», свідчать, що, незважаючи на найбільшу складність циклів «Кардіологія» та «Гематологія», загальна оцінка доступності викладання усіх циклів склала 4,16 ± 0,416 балів та значення жодного циклу не сягало рівня нижче 4 (за 5-бальною системою). Враховуючи умови дистанційного навчання у зв΄язку з пандемією COVID-19, спричиненою коронавірусом SARS-CoV-2, і відсутність класичних практичних занять «біля ліжка хворого», проведена оцінка якості засвоєння практичних навичок здобувачами освіти. Середня оцінка задоволеності засвоєних практичних навичок склала 3,59 ± 0,593. Студенти зазначили, що найбільш складно практичні навички було засвоїти на циклах «Невідкладні стани» (16,14 %) та «Кардіологія» (15,18 %). Ці результати відображають необхідність в безпосередній участі майбутніх лікарів у роботі із пацієнтами «біля ліжка хворого» та під чітким керівництвом викладача-наставника. Отримані дані дали можливість проаналізувати ефективність якості дистанційної освіти шляхом анонімного анкетування, отримати зворотній зв’язок і реагувати на виявлені недоліки.
Целью работы является комплексная оценка качества дистанционного обучения на кафедре внутренней медицины № 1 Полтавского государственного медицинского университета путем анонимного анкетирования соискателей высшего образования VI курса медицинского факультета № 1 2020/2021 годов обучения в условиях пандемии COVID-19. Представленные результаты анкетирования соискателей образования, которые прошли обучение по модулю «Современная практика внутренней медицины» и «Неотложные состояния в клинике внутренней медицины», свидетельствуют, что, несмотря на наибольшую сложность циклов «Кардиология» и «Гематология», общая оценка доступности преподавания всех циклов составила 4,16 ± 0,416 баллов и значение оценки любого из циклов не достигало уровня ниже 4 (по 5-балльной системе). Учитывая условия дистанционного обучения в связи с пандемией COVID-19, вызванной коронавирусом SARS-CoV-2, и отсутствие классических практических занятий «у постели больного», проведена оценка качества освоения соискателями высшего образования практических навыков. Средняя оценка удовлетворенности освоенных практических навыков составила 3,59 ± 0,593. Студенты отметили, что наиболее сложно практические навыки освоить на циклах «Неотложные состояния» (16,14 %) и «Кардиология» (15,18 %). Эти результаты отражают необходимость в непосредственном участии будущих врачей в работе с пациентами «у постели больного» и под четким руководством преподавателя-наставника. Полученные данные позволили проанализировать эффективность качества дистанционного образования путем анонимного анкетирования, получить обратную связь и реагировать на выявленные недостатки.
Ключові слова: дистанційне навчання
feedback
анкетування
якість освіти
дистанционное обучение
feedback
анкетирование
качество образования
УДК: 378.14.015.62
ISSN: 2308-3220 (print)
2664-5238 (on-line)
DOI: 10.31071/promedosvity2021.03-04.023
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/17416
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
anketuvannya_zdobuvachiv_osvity.pdf442,18 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.