Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1783
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Кулішов, Сергій Костянтинович | - |
dc.contributor.author | Кулишов, Сергей Константинович | - |
dc.contributor.author | Kulishov, S. K. | - |
dc.contributor.author | Шевченко, Тетяна Іванівна | - |
dc.contributor.author | Шевченко, Татьяна Ивановна | - |
dc.contributor.author | Shevchenko, T. I. | - |
dc.contributor.author | Сорокіна, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Сорокина, Светлана Ивановна | - |
dc.contributor.author | Sorokina, S. I. | - |
dc.contributor.author | Третяк, Наталія Григорівна | - |
dc.contributor.author | Третяк, Наталья Григорьевна | - |
dc.contributor.author | Tretiak, N. G. | - |
dc.date.accessioned | 2017-10-26T07:54:25Z | - |
dc.date.available | 2017-10-26T07:54:25Z | - |
dc.date.issued | 2011-11-22 | - |
dc.identifier.citation | Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню / С. К. Кулішов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна, Н. Г. Третяк // ITEA. – 2011. – С. 343–349. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1783 | - |
dc.description.abstract | Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище для навчання творчому клінічному мисленню запропоновано та впроваджено для вирішення діагностичних і лікувальних проблем. Алгоритм базується на теоріях вирішення винахідницьких завдань, написання хайку, оксюморонів. Він зводиться до пошуку системно-антисистемних комплексів симптомів, синдромів, формулювання діагнозу, який базується на фрактальних механізмах синдромів; призначення індивідуального лікування та вторинної профілактики. Використання навчального середовища (зразки системно-антисистемного співставлення в медицині, літературі, малюнках), електронних методів навчання, в тому числі віртуальних класів, покращує якість навчання клінічному творчому мисленню ; System and anti-system comparison as method and medium for creative clinical thinking training were proposed and implemented for solving diagnostic and treatment problems. The algorithm is based on theories of solving inventive problems, writing haiku, an oxymoron. It boils down to searching of system-antisystem symptoms’ complexes, syndromes, formulating a diagnosis supported by fractal syndromes’ mechanisms; the prescription of individual approaches to treatment and secondary prevention. Using the learning environment (samples of system and antisystem comparison in medicine, literature and drawings), electronic methods, including virtual classes, improves the quality of clinical creative thinking training. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Українська національна академія наук, Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України | uk_UA |
dc.title | Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню | uk_UA |
dc.title.alternative | System and atisystem comparison as method and learning environment for creative clinical thinking training | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1 |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
systemne_ta_antysys_spivst.pdf | 172,2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.