Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1783
Title: Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню
Other Titles: System and atisystem comparison as method and learning environment for creative clinical thinking training
Authors: Кулішов, Сергій Костянтинович
Кулишов, Сергей Константинович
Kulishov, S. K.
Шевченко, Тетяна Іванівна
Шевченко, Татьяна Ивановна
Shevchenko, T. I.
Сорокіна, Світлана Іванівна
Сорокина, Светлана Ивановна
Sorokina, S. I.
Третяк, Наталія Григорівна
Третяк, Наталья Григорьевна
Tretiak, N. G.
Issue Date: 22-Nov-2011
Publisher: Українська національна академія наук, Міністерство освіти і науки, молоді і спорту України
Citation: Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище навчання творчому клінічному мисленню / С. К. Кулішов, Т. І. Шевченко, С. І. Сорокіна, Н. Г. Третяк // ITEA. – 2011. – С. 343–349.
Abstract: Системне та антисистемне співставлення як метод та середовище для навчання творчому клінічному мисленню запропоновано та впроваджено для вирішення діагностичних і лікувальних проблем. Алгоритм базується на теоріях вирішення винахідницьких завдань, написання хайку, оксюморонів. Він зводиться до пошуку системно-антисистемних комплексів симптомів, синдромів, формулювання діагнозу, який базується на фрактальних механізмах синдромів; призначення індивідуального лікування та вторинної профілактики. Використання навчального середовища (зразки системно-антисистемного співставлення в медицині, літературі, малюнках), електронних методів навчання, в тому числі віртуальних класів, покращує якість навчання клінічному творчому мисленню ; System and anti-system comparison as method and medium for creative clinical thinking training were proposed and implemented for solving diagnostic and treatment problems. The algorithm is based on theories of solving inventive problems, writing haiku, an oxymoron. It boils down to searching of system-antisystem symptoms’ complexes, syndromes, formulating a diagnosis supported by fractal syndromes’ mechanisms; the prescription of individual approaches to treatment and secondary prevention. Using the learning environment (samples of system and antisystem comparison in medicine, literature and drawings), electronic methods, including virtual classes, improves the quality of clinical creative thinking training.
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1783
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра внутрішньої медицини № 1

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
systemne_ta_antysys_spivst.pdf172,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.