Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18022
Title: | Роль індивідуальної наукової підготоки здобувача освіти у якості освітнього процесу на кафедрі патофізіології |
Authors: | Акімов, Олег Євгенович Назаренко, Світлана Миколаївна Міщенко, Артур Володимирович Денисенко, Софія Валеріївна Костенко, Віталій Олександрович |
Issue Date: | 24-Mar-2022 |
Publisher: | Полтавський державний медичний університет |
Citation: | Роль індивідуальної наукової підготоки здобувача освіти у якості освітнього процесу на кафедрі патофізіології / О. Є. Акімов, С. М. Назаренко, А. В. Міщенко, С. В. Денисенко, В. О. Костенко // Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки : матеріали навч.-наук. конф. з міжнар. участю, м. Потава, 24 березня 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 6–7. |
Abstract: | У статті розглянуто вплив індивідуальної наукової підготовки здобувача освіти на якість освітнього процесу на кафедрі патофізіології. Запропоновано методичний підхід до організації, ведення та контролю такого виду роботи на кафедрі патофізіології The article considers the influence of individual scientific training of the student on the quality of the educational process at the Department of Pathophysiology. A methodical approach to the organization, management and control of this type of work at the Department of Pathophysiology is proposed |
Keywords: | патофізіологія індивідуальна освітня траєкторія освітній процес наукова підготовка scientific training індивідуальний підхід educational process individual educational trajectory pathophysiology individual approach |
UDC: | 378.001.1 |
ISBN: | 978-966-182-661-7 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18022 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра патофізіології Сучасні тренди розвитку медичної освіти: перспективи і здобутки |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Rol_individualnoi_naukovoi_roboty_zdobuvacha_osvity.pdf | 291,46 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.