Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18197
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІваницька, Тетяна Анатоліївна-
dc.contributor.authorКузьменко, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorПетров, Євген Євгенович-
dc.contributor.authorБурмак, Юрій Григорович-
dc.date.accessioned2022-05-09T11:42:27Z-
dc.date.available2022-05-09T11:42:27Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВизначення рівня медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти / Т. А. Іваницька, Н. В. Кузьменко, Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак // Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice : proceedings of the ХVII International Scientific and Practical Conference, Tokyo, Japan, May 3–6 2022. – Tokyo, 2022. – P. 538–540.uk_UA
dc.identifier.isbn979-8-88526-741-0-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18197-
dc.description.abstractСтрімка мінливість сучасного інформаційного середовища потребує оволодіння навиками щодо чіткого відмежування корисної та достовірної інформації учасниками учбового процесу із формуванням ефективних взаємозв’язків здобувача вищої медичної освіти з інформаційним простором. Компетентнісний підхід, закладений в основі сучасної освіти, орієнтований на зміну парадигми «знання-уміння-навички» та передбачає здатність випускника до виживання й конкурентоспроможності в умовах сучасного багаточинникового соціально-політичного, ринково-економічного, інформаційно-насиченого простору [1, 3]. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності − це невід’ємна складова навчання з наступним формуванням медіа грамотної особистості, здатної до критичного мислення, об’єктивного сприйняття, перетворення, аналізу та оцінки інформації [2, 4, 5].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherLibrary of Congress Cataloging-in-Publication Datauk_UA
dc.subject“soft skills”uk_UA
dc.subjectанкетуванняuk_UA
dc.subjectкомпетентнісний підхідuk_UA
dc.subjectнавчанняuk_UA
dc.titleВизначення рівня медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освітиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.identifier.doi10.46299/ISG.2022.1.17-
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини
Наукові праці. Кафедра педіатрії № 2

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Vyznachennia_rivnia_mediahramotnosti.pdf1,3 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.