Визначення рівня медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти
Ескіз недоступний
Дата
2022
Назва журналу
Номер ISSN
Назва тому
Видавець
Library of Congress Cataloging-in-Publication Data
Анотація
Стрімка мінливість сучасного інформаційного середовища потребує оволодіння навиками щодо чіткого відмежування корисної та достовірної інформації учасниками учбового процесу із формуванням ефективних взаємозв’язків здобувача вищої медичної освіти з інформаційним простором.
Компетентнісний підхід, закладений в основі сучасної освіти, орієнтований на зміну парадигми «знання-уміння-навички» та передбачає здатність випускника до виживання й конкурентоспроможності в умовах сучасного багаточинникового соціально-політичного, ринково-економічного, інформаційно-насиченого простору [1, 3]. Розвиток інформаційно-цифрової компетентності − це невід’ємна складова навчання з наступним формуванням медіа грамотної особистості, здатної до критичного мислення, об’єктивного
сприйняття, перетворення, аналізу та оцінки інформації [2, 4, 5].
Опис
Ключові слова
“soft skills”, анкетування, компетентнісний підхід, навчання
Бібліографічний опис
Визначення рівня медіаграмотності серед здобувачів вищої медичної освіти / Т. А. Іваницька, Н. В. Кузьменко, Є. Є. Петров, Ю. Г. Бурмак // Multidisciplinary academic notes. Theory, methodology and practice : proceedings of the ХVII International Scientific and Practical Conference, Tokyo, Japan, May 3–6 2022. – Tokyo, 2022. – P. 538–540.