Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18248
Назва: | Методичний супровід професійного зростання викладача як умови підвищення рівня його професійної компетентності |
Автори: | Вонсович, Лідія Пантелеймонівна Куценко, Наталія Петрівна Вонсович, Лидия Пантелеймоновна Куценко, Наталия Петровна Vonsovych, L. P. Kutsenko, N. P. |
Дата публікації: | 7-тра-2022 |
Видавець: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Бібліографічний опис: | Куценко Н. П. Методичний супровід професійного зростання викладача як умови підвищення рівня його професійної компетентності / Н. П. Куценко, Л. П. Вонсович // Сучасні аспекти модернізації науки: стан, проблеми, тенденції розвитку : матеріали XX Міжнар. наук.-практ.конф. / за ред. І. В. Жукової, Є. О. Романенка. м. Бухарест (Румунія) : ГО «ВАДНД», 07 травня 2022 р. – Бухарест, 2022. – С. 185–190. |
Короткий огляд (реферат): | У полі зору будь-якого педагога постійно находяться, принаймні, три аспекти його професійної діяльності: педагогічне спілкування, індивідуально-психологічні, професійні якості та власне педагогічна діяльність, продуктивність якої безпосередньо залежить від професіоналізму педагога. Другий рік поспіль результативність професійного зростання педагогів коледжу відбивається в індивідуальній картці професійного розвитку педагогічного працівника Розроблена картка індивідуального розвитку педагогічного працівника розроблена за участю навчально-методичної лабораторії та є підтвердженням результативності роботи педагога-професіонала як творчої сили в освітньому процесі. |
УДК: | 001.3-048.35:0/9](06) С91 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/18248 |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Фаховий медико-фармацевтичний коледж |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Vonsovich 2.pdf | 1,21 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.