Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1842
Title: Полевая модель сочетаемости в практике преподавания русского языка как иностранного в медицинском вузе
Other Titles: Польова модель сполучуваності у практиці викладання російської мови як іноземної у медичному вузі
Field model collocations in teaching Russian as a foreign language in medical university
Authors: Глобина, Людмила Викторовна
Глобіна, Людмила Вікторівна
Globina, L.
Issue Date: 2013
Publisher: Днепропетровский национальный университет
Citation: Глобина Л. В. Полевая модель сочетаемости в практике преподавания русского языка как иностранного в медицинском вузе / Л. В. Глобина // Вісник Дніпропетровського університету. – 2013. Серія : Мовознавство. – Вип. 19. – Т. 2. – С. 36–41.
Abstract: Рассматриваются возможности использования семантической модели лексико-семантического поля партитивной лексики при изучении русского языка как иностранного; Розглядаються можливості використання семантичної моделі лексико-семантичного поля партитивної лексики під час вивчення російської мови як іноземної; The article discusses the possibilities of use the semantic model of the lexical-semantic field of the partitive lexis in teaching Russian as a foreign language
Keywords: лексико-семантическое поле
партитивная лексика
лексическая сочетаемость
лексико-семантичне поле
партитивна лексика
лексична сполучуваність
lexical-semantic field
partitive lexis
lexical collocations
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1842
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Polevaja.pdf305 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.