Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1929
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВесніна, Людмила Едуардівна-
dc.contributor.authorВеснина, Людмила Эдуардовна-
dc.contributor.authorVesnina, L.-
dc.date.accessioned2017-10-27T09:49:07Z-
dc.date.available2017-10-27T09:49:07Z-
dc.date.issued2013-
dc.identifier.citationВесніна Л. Е. Особливості процесів формування клінічного мислення при викладанні фізіології / Л. Е. Весніна // Вісник проблем біології та медицини. – 2013. — Т. 2 (99), № 1. — С. 188—191.uk_UA
dc.identifier.otherУДК 612+376. 68-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/1929-
dc.description.abstractПідвищення рівня підготовки майбутніх лікарів в світлі реформування системи вищої медичної освіти потребує не тільки оволодіння змістовними теоретичними знаннями, а насамперед їх вмілого свідомого використання завдяки формуванню клінічного мислення. За цих умов на теоретичних кафедрах є необхідним створення ситуацій, які б сприяли розвитку клінічного мислення, підвищення мотивації до вивчення предмета, прагнення до постійного самовдосконалення. Викладання фізіології з позицій формування клінічного мислення повинно бути проблемно-орієнтованим, розвивальним, підтримувати обов’язковий зв’язок між теорією та практикою; надавати студентам можливість пізнання останніх наукових розробок, у повному обсязі використовувати мультимедійні технології. Створення сприятливої атмосфери для розвитку клінічного мислення, повноцінного оволодіння професійними навичками дає можливість поліпшити якість навчання та сформувати особистість лікаря-спеціаліста високого ґатунку; Повышение уровня подготовки будущих врачей в свете реформирования системы высшего медицинского образования требует не только овладения глубокими теоретическими знаниями, а прежде всего их умелого сознательного использования благодаря формированию клинического мышления. В этих условиях на теоретических кафедрах необходимо создание ситуаций, которые бы способствовали развитию клинического мышления, повышения мотивации к изучению предмета, стремление к постоянному самосовершенствованию. Преподавание физиологии с позиций формирования клинического мышления должно быть проблемно-ориентированным, развивающим, поддерживать обязательную связь между теорией и практикой; предоставлять студентам возможность ознакомления с последними научными разработками, в полном объеме использовать мультимедийные технологии. Создание благоприятной атмосферы для развития клинического мышления, полноценного овладения профессиональными навыками дает возможность улучшить качество обучения и сформировать личность врача-специалиста высокого уровня; Improved training of future doctors in the light of the reform of medical education requires not only the mastery of profound theoretical knowledge, and above all, their skillful conscious use by the formation of clinical thinking. Under these conditions, the theoretical departments need to create situations that would promote the development of clinical thinking, increase motivation to study the subject, the desire for continuous improvement. Teaching of physiology from the point of formation of clinical thinking should be problem-oriented, develop, maintain a necessary connection between theory and practice, to provide students with knowledge of the latest scientific developments, the full use of multimedia technology. Creating an enabling environment for the development of clinical thinking, full mastery of skills provides an opportunity to improve the quality of education and create a personality of a specialist high level.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВищий державний навчальний заклад України «Українська медична стоматологічна академія»uk_UA
dc.subjectмедична освітаuk_UA
dc.subjectклінічне мисленняuk_UA
dc.subjectпрактичні навичкиuk_UA
dc.subjectпроблемно-орієнтоване викладанняuk_UA
dc.subjectмедицинское образованиеuk_UA
dc.subjectклиническое мышлениеuk_UA
dc.subjectпрактические навыкиuk_UA
dc.subjectпроблемно- ориентированное преподаваниеuk_UA
dc.subjectmedical educationuk_UA
dc.subjectclinical reasoninguk_UA
dc.subjectpractical skillsuk_UA
dc.subjectproblem-based teachinguk_UA
dc.titleОсобливості процесів формування клінічного мислення при викладанні фізіологіїuk_UA
dc.title.alternativeОсобенности процессов формирования клинического мышления при преподавании физиологииuk_UA
dc.title.alternativeThe features of the formation of clinical thinking in physiology teachinguk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. НДІ ГІОРПФ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
osobennosti_protsessov.pdf118,96 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.