Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.advisorГринь, Катерина Вікторівна-
dc.contributor.authorЦикало, Анастасія Миколаївна-
dc.contributor.authorГринь, Катерина Вікторівна-
dc.date.accessioned2022-11-22T13:49:22Z-
dc.date.available2022-11-22T13:49:22Z-
dc.date.issued2022-11-09-
dc.identifier.citationЦикало А. М. «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання / А. М. Цикало ; науковий керівник : К. В. Гринь // Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти : матеріали Всеукр. інтернет-конф. молодих учених та студентів, м. Глухів, 9 листопада 2022 р. – Глухів, 2022. – С. 63–65.uk_UA
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477-
dc.description.abstractПроблема стресостійкості, варіативності психічного стану здобувачів освіти в процесі навчання має важливе значення. Наявність та інтенсивність тривожних чи інших психологічних розладів у здобувачів освіти залежить від їх особистісних якостей, рівня теоретичної та практичної підготовки, стресостійкості та рівня самоконтролю.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherГлухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженкаuk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectтривожні станиuk_UA
dc.subjectздобувачі освітиuk_UA
dc.subjectстресuk_UA
dc.title«Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подоланняuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.udc37:159.922.7uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра нервових хвороб

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Materialy_konferentsii_ Emotsiinyi_intelekt_2022.pdf692,2 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.