Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Title: «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання
Authors: Цикало, Анастасія Миколаївна
Гринь, Катерина Вікторівна
Supervisor: Гринь, Катерина Вікторівна
Issue Date: 9-Nov-2022
Publisher: Глухівський національний педагогічний університет ім. О. Довженка
Citation: Цикало А. М. «Екзаменаційні» тривожні стани здобувачів вищої освіти, шляхи їх подолання / А. М. Цикало ; науковий керівник : К. В. Гринь // Концептуальні підходи формування емоційного інтелекту у здобувачів освіти : матеріали Всеукр. інтернет-конф. молодих учених та студентів, м. Глухів, 9 листопада 2022 р. – Глухів, 2022. – С. 63–65.
Abstract: Проблема стресостійкості, варіативності психічного стану здобувачів освіти в процесі навчання має важливе значення. Наявність та інтенсивність тривожних чи інших психологічних розладів у здобувачів освіти залежить від їх особистісних якостей, рівня теоретичної та практичної підготовки, стресостійкості та рівня самоконтролю.
Keywords: навчальний процес
тривожні стани
здобувачі освіти
стрес
UDC: 37:159.922.7
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19477
Appears in Collections:Наукові праці. Кафедра нервових хвороб

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Materialy_konferentsii_ Emotsiinyi_intelekt_2022.pdf692,2 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.