Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19485
Назва: Emotional intelligence and manipulations in the educational process in higher medical educational institutions
Інші назви: Емоційний інтелект та маніпуляції в навчальному процесі у вищих медичних навчальних закладах
Автори: Fedorchenko, V. I.
Polianska, V. P.
Zvyagolska, I. M.
Derevіanko, T. V.
Bobrova, N. O.
Федорченко, Віра Іванівна
Полянська, Валентина Павлівна
Звягольська, Ірина Миколаївна
Дерев’янко, Тетяна Василівна
Боброва, Нелля Олександрівна
Дата публікації: 2022
Видавець: Полтавський державний медичний університет
Бібліографічний опис: Emotional intelligence and manipulations in the educational process in higher medical educational institutions / V. I. Fedorchenko, V. P. Polianska, I. M. Zvyagolska [et al.] // Вісник проблем біології і медицини. – 2022. – Вип. 2, т. 1 (164). – С. 362–366.
Короткий огляд (реферат): A teacher of higher education institutions should be aware of the achievements of psychology in order to create a harmonious atmosphere with students. One of the general competencies provided by the educational program is the choice of interaction strategy. It is the subject of this article. Competent construction of interaction between the participants of the educational process is an essential component for the formation of the ability of applicants for higher medical education to choose constructive communication strategies in their occupation. Knowledge and practical skills acquired in social interaction during the grad days are fundamental in professional activity. The effectiveness of his activities largely depends on his communicative skills. These skills apply to the nature of each doctor’s relationship with patients, subordinates, colleagues, and the management of the medical institution. Conclusions. 1. Today is characterized by the growing importance of awareness of the teacher about the achievements of psychology. 2. The teacher should choose strategies for the interaction of individuals in the learning process to optimize the process. 3. The competent construction of interaction between the participants of the educational process is an important component of the ability to choose constructive communication strategies for future doctors
Вступ. Стратегії спілкування між людьми визначаються цілями, яких вони мають намір досягти, та емоційним інтелектом кожного учасника соціальної взаємодії. Викладач вищих навчальних закладів повинен знати про досягнення психології, щоб створити гармонійну атмосферу зі студентами. Викладач має обрати стратегію взаємодії індивідів у навчально-виховному процесі для оптимізації процесу досягнення учнями навчальних цілей. Мета. Однією із загальних компетенцій, передбачених освітньою програмою, є вибір стратегії взаємодії. Розгляду даного питання присвячена тема цієї статті. Основна частина. Грамотна побудова взаємодії між учасниками навчального процесу є суттєвою складовою формування у здобувачів вищої медичної освіти вміння вибирати конструктивні комунікативні стратегії у своїй професії. Знання та практичні навички, набуті в соціальній взаємодії під час навчання, є основними у професійній діяльності. Ефективність діяльності лікаря багато в чому залежить від його комунікативних здібностей. У той же час, ці навички є важливими для запобігання емоційного вигоряння. Ці навички стосуються характеру стосунків кожного лікаря з пацієнтами, підлеглими, колегами, керівництвом медичного закладу. Провідну роль у формуванні його майстерності відіграють комунікативні вміння медичного працівника. Лікар повинен мати здатність розуміти почуття та емоції іншої людини. При спілкуванні з пацієнтом важливо досягти згоди, взаєморозуміння та прихильності. При цьому лікар повинен зберігати терпимість до пацієнта, не принижувати його гідність. Висновки. 1. Сьогоднішній день характеризується зростанням значення обізнаності викладача вищої школи про досягнення психології. 2. Викладач має вибрати стратегії взаємодії індивідів у процесі навчання для оптимізації процесу досягнення конструктивних цілей студентів. 3. Грамотна побудова взаємодії між учасниками навчально-виховного процесу є важливою складовою вміння обирати конструктивні стратегії спілкування майбутніх лікарів.
Ключові слова: емоційний інтелект
маніпуляції
комунікативні стратегії
маніпулятивні цілі
гуманістичні цілі навчання
manipulative goals
emotional intelligence
humanistic goals of the learning
manipulations
communication strategies
УДК: 378.147:61
ISSN: 2077-4214
DOI: 10.29254/2077–4214–2022–2–1–164-362-366
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19485
Розташовується у зібраннях:Вісник проблем біології і медицини, Випуск 2, Том 1 (164)
Наукові праці. Кафедра мікробіології, вірусології та імунології

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Emociinyi_intelect.pdf183,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.