Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19554
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorШевченко, Олена Миколаївна-
dc.contributor.authorЛещенко, Тетяна Олександрівна-
dc.contributor.authorShevchenko, Olena-
dc.contributor.authorLeschenko, Tetyana-
dc.date.accessioned2022-12-08T06:40:41Z-
dc.date.available2022-12-08T06:40:41Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationШевченко О. М. Використання групової роботи при вивченні української мови як іноземної здобувачами вищої медичної освіти: теоретичний аналіз / О. М. Шевченко, Т. О. Лещенко // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. – 2022. – Вип. 3. – С. 150–158.uk_UA
dc.identifier.issn2307-4906-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19554-
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему використання групових методів роботи при вивченні української мови як іноземної здобувачами вищої освіти медичного фаху. Проведено науковий аналіз сучасних запитів до майбутнього фахівця, системи його навичок із точки зору компетентнісного підходу. Описано поняття soft skills та їхню роль у функціонуванні сучасного фахівця. Представлено специфіку формування soft skills при вивченні української мови як іноземної серед здобувачів вищої освіти медичного фаху, акцентовано увагу на необхідності створення ситуацій реальної комунікації з метою розвитку навичок іншомовного спілкування. Представлено поняття групової роботи при вивченні української мови як іноземної у виші, описано її загальнодидактичні засади застосування відповідно до компетентнісного і діалогічного підходів. Акцентовано увагу на активності здобувачів вищої освіти під час застосування групових форм роботи, можливість їх включення до комунікативних ситуацій, забезпечення реальної інтерактивності під час роботи в мікрогрупах. Описано переваги групової роботи при вивченні мови – спроможність до забезпечення відтворення ситуацій реальної комунікативної взаємодії, забезпечення емоційно сприятливої атмосфери, модифікація методів контролю успішності й системи ролей викладача і здобувача вищої освіти в навчальному процесі. Висвітлено дидактичні засади можливого поділу здобувачів вищої освіти на мікрогрупи для оптимального забезпечення навчального процесу.uk_UA
dc.description.abstractThe article reveals the problem of using group methods of work in learning the Ukrainian language as a foreign language by students of higher education in the medical profession. A scientific analysis of modern requests to the future specialist, the system of his skills from the point of view of the competence approach was carried out. The concept of soft skills and its role in the a modern specialist functioning are described. The specifics of the soft skills formation during the study of the Ukrainian language as a foreign language among students of higher education in the medical profession are presented. Attention is focused on the need to create real communication situations in order to develop foreign language speaking skills. The concept of group work in learning the Ukrainian language as a foreign language in higher education is presented, its general didactic principles of application are described in accordance with the competence and dialogic approaches. Attention is focused on the activity of students of higher education during the application of group forms of work, their possibility of inclusion in communicative situations, ensuring real interactivity during work in microgroups. The advantages of group work in language learning are described - the ability to ensure the reproduction of situations of real communicative interaction, the provision of an emotionally favorable atmosphere, the modification of methods of monitoring success and the system of roles of the teacher and the student of higher education in the educational process. The didactic principles of the possible division of higher education students into microgroups for optimal provision of the educational process are described.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherУманський державний педагогічний університетuk_UA
dc.subjectгрупова роботаuk_UA
dc.subjectпарна роботаuk_UA
dc.subjectукраїнська мова як іноземнаuk_UA
dc.subjectвідтворення ситуацій реальної комунікаціїuk_UA
dc.subjectінтерактивність педагогічної діяльностіuk_UA
dc.subjectпереваги групової роботиuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.subjectдіалогічністьuk_UA
dc.subjectgroup workuk_UA
dc.subjectdialogicityuk_UA
dc.subjectpair workuk_UA
dc.subjectUkrainian language as a foreign languageuk_UA
dc.subjectreproduction of real communication situationsuk_UA
dc.subjectinteractivity of pedagogical communicationuk_UA
dc.subjectadvantages of group workuk_UA
dc.titleВикористання групової роботи при вивченні української мови як іноземної здобувачами вищої медичної освіти: теоретичний аналізuk_UA
dc.title.alternativeThe use of group work in learning the ukrainian language as a foreign by students of higher medical education: theoretical analysisuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147uk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра українознавства та гуманітарної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
The_use_of_group_work.pdf311,57 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.