Please use this identifier to cite or link to this item: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19651
Title: Сучасні професійні компетентності педагога вищої школи
Other Titles: Современные профессиональные компетентности педагога высшей школы
Modern professional competences of a teacher of a higher school
Authors: Каськова, Людмила Федорівна
Павленкова, Оксана Сергіївна
Амосова, Людмила Іванівна
Солошенко, Юлія Іванівна
Каськова, Людмила Фёдоровна
Павленкова, Оксана Сергеевна
Амосова, Людмила Ивановна
Солошенко, Юлия Ивановна
Kaskova, L. F.
Pavlenkova, O. S.
Amosova, L. I.
Soloshenko, Yu. I.
Issue Date: 2022
Publisher: Полтавський державний медичний університет
Citation: Сучасні професійні компетентності педагога вищої школи / Л. Ф. Каськова, О. С. Павленкова, Л. І. Амосова, Ю. І. Солошенко // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VІI міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 101–103.
Abstract: Формування компетентності викладачів (педагогів) у рамках модернізації сучасної освіти і водночас, з визначенням їхнього рівня сформованості, ведення роботи з усунення допустимих недоліків вважається однією з важливих вимог сьогодення. У статті розглянуто питання формування професійної компетентності лікаря-педагога. Обговорено актуальність рівня сформованості професійної компетентності викладача та його розвиток у наш час. Натепер, актуальними є особисті якості педагога, його вміння ставити завдання та цілі педагогічної діяльності, мотивування навчальної діяльності. інформаційна компетентність, розробка програми педагогічної діяльності та прийняття педагогічних рішень, компетенції організації навчальної діяльності.
Formation of the competence of teachers (pedagogues) within the framework of modernization of modern education and at the same time, with the determination of their level of formation, conducting work to eliminate permissible deficiencies is considered one of the important requirements of today. The article deals with the issue of the formation of the professional competence of a doctor-pedagogue. The relevance of the level of formation of the teacher's professional competence and its development in our time are discussed. Currently, the personal qualities of a teacher, his ability to set tasks and goals of pedagogical activity, motivation of educational activity are relevant. informational competence, development of a program of pedagogical activity and making pedagogical decisions, competence of the organization of educational activities.
Keywords: професійна компетентність викладача
система освіти
рівень сформованості компетентності
викладач
сфери компетенцій
профессиональная компетентность преподавателя
система образования
уровень сформированости компетентности
преподаватель
сферы компетенций
teacher's professional competence
education system
level of competence formation
teacher,
areas of competence
UDC: 378.12/.147
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19651
Appears in Collections:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи
Наукові праці. Кафедра дитячої терапевтичної стоматології

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
suchasni_profesiyni_kompetentnosti_pedahoha_vyshchoyi_shkoly.pdf325,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.