Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19755
Назва: Rational appeal techniques in dentistry commercial advertisement (dentists as consumers)
Автори: Kostenko, V. H.
Znamenska, I. V.
Костенко, Вікторія Геннадіївна
Знаменська, Іванна Владиславівна
Дата публікації: 2022
Видавець: Polonia University in Czestochowa
Бібліографічний опис: Kostenko V. Rational appeal techniques in dentistry commercial advertisement (dentists as consumers) / V. Kostenko, I. Znamenska // The interaction of journalism, advertising and PR in the modern media space : International scientific conference : conference proceedings, October 12–13, 2022, Częstochowa, Republic of Poland. – Częstochowa : Baltija Publishing, 2022. – P. 23–26.
Короткий огляд (реферат): Given the fact that professional communication is becoming more critical in social interaction worldwide than ever before, professional discourse has been recently put in the focus of global interdisciplinary research generating considerable interest in applied linguistics, discourse studies, sociology, psychology, marketing and information systems. Medical and healthcare discourse encompasses a ramified system of genres for a wide variety of purposes within the areas of intra-professional, inter-professional, and doctor-lay person communication; and each genre reflects discourse community standards and conventions in a particular socio-cultural context.
УДК: 10.1016\j.jbusres.2005.03.011
URI: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/19755
Розташовується у зібраннях:Наукові праці. Кафедра іноземних мов з латинською мовою та медичною термінологією

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
rationalappeal.pdf138,72 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.