Please use this identifier to cite or link to this item:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20138
Title: | Цифрові інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії |
Authors: | Криворучко, Аліна Валеріївна Kryvoruchko, A. V. |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Полтавський національний педагогічний університет імені В. Г. Короленка |
Citation: | Криворучко А. В. Цифрові інструменти формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії / А. В. Криворучко // ХV Менделєєвські читання : Збірник наукових праць Всеукраїнської науково-практичної конференції, (Полтава, 2 березня 2022 р.) / М-во освіти і науки України, Полтав. нац. пед. ун-т ім. В. Г. Короленка [та ін.]. – Полтава : Редакційно-видавничий відділ ПНПУ імені В. Г. Короленка, 2022. – С. 79–82. |
Abstract: | Під час використання різних технік формувального оцінювання навчальних досягнень учнів з хімії важливим є охопити всіх учнів в короткий проміжок часу і для кожної дитини знайти час для зворотного зв’язку, зафіксувати інформацію про навчальні досягнення. У зв’язку з цим доцільно розглянути можливості оптимізації формувального оцінювання цифровими інструментами. Цифрові інструменти можуть застосовуватися на різних етапах заняття в залежності від виду діяльності, а їх використання допомагає підвищувати мотивацію та заохочувати здобувачів до навчання. Варто зазначити що, використання інформаційних технологій дозволяє вчителю налагодити продуктивний взаємозв’язок із учнями та здійснити проведення нестандартної рефлексії. |
Keywords: | цифрові інструменти досягнення хімія |
UDC: | 54(072)(09)(092).001 |
ISBN: | 978-966-2538-80-9 |
URI: | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20138 |
Appears in Collections: | Наукові праці. Кафедра хімії |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Digital_tools_for_formative_educational_assessment_Achievements_of_students_in_chemistry.pdf | 758,4 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.