Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20351
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Литовська, О. В. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-27T07:28:09Z | - |
dc.date.available | 2023-03-27T07:28:09Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Литовська О. В. Youtube як платформа для вивчення латинської мови: аналіз закордонного досвіду / О. В. Литовська // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 146–149. | uk_UA |
dc.identifier.isbn | 978-617-7915-81-1 | - |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20351 | - |
dc.description.abstract | Викладання класичних мов в Україні традиційно спирається на граматично-перекладний метод. Використання вітчизняними освітянами можливостей YouTube є мінімальним. YouTube канали постають платформами для викладання найширшій аудиторії та водночас складовою освітнього процесу, що уможливлює самостійне опанування дисципліною. Закордонні викладачі латинської мови мають багаторічний досвід успішного використання YouTube для викладання латини н | uk_UA |
dc.description.abstract | Classical language teaching in Ukraine is traditionally based on grammar-translation method. Ukrainian teachers rarely employ YouTube functions in educational process. YouTube channels provide platform to connect with the broadest audience and at the same time can be used as the part of education which enables independent mastering of the academic discipline. Foreign Latin language teachers have long-term experience of successful usage of YouTube in teaching Latin on all educational levels. The paper is devoted to the analysis of Latin language segment on YouTube. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Полтавський державний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | латинська мова | uk_UA |
dc.subject | YouTube | uk_UA |
dc.subject | інтернет-платформи | uk_UA |
dc.subject | жива латина | uk_UA |
dc.subject | активна педагогіка | uk_UA |
dc.subject | Latin language | uk_UA |
dc.subject | Live Latin | uk_UA |
dc.subject | internet platforms | uk_UA |
dc.subject | active pedagigy | uk_UA |
dc.title | Youtube як платформа для вивчення латинської мови: аналіз закордонного досвіду | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.subject.udc | 378.016:811.124'06:37.018.43:004.774.6БЛОГ-028.23 | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Lytovska_OV_Youtub_yak_platforma_dlya_vyvchennya_latynskoyi_movy.pdf | 31,85 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.