Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20357
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorНаместюк, С. В.-
dc.contributor.authorЦуркан, Т. Г.-
dc.date.accessioned2023-03-27T11:43:22Z-
dc.date.available2023-03-27T11:43:22Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationНаместюк С. В. Formarea gindirii creative in predarea limbelor straine prin problematezare la universitatea de stat de medicina din bucovina (Навчання креативного мислення при викладанні іноземних мов шляхом проблематизації у БДМУ) / С. В. Наместюк, Т. Г. Цуркан // Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи : зб. статей VII Міжнар. наук.-практ. конф., м. Полтава, 24–25 листопада 2022 р. – Полтава, 2022. – С. 175–178.uk_UA
dc.identifier.isbn978-617-7915-81-1-
dc.identifier.urihttp://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20357-
dc.description.abstractНаукові дослідження в галузі педагогіки та методики підкреслюють важливість впровадження творчого мислення у процес вивчення мови. Метою роботи є дослідження формування креативного мислення у навчанні іноземної мови шляхом проблематизації. У статті представлено теоретичний огляд питань розвитку творчих навичок, а також емоційних і когнітивних переваг творчості у вивченні мови. Також метою даної роботи є дослідження значущих передових зв’язків між творчими процесами та продуктивністю у навчанні іноземних мов у Буковинському державному медичному університеті. Концептуалізовано дві стратегії розвитку творчих умінь студентів: проблематизація та проблематологія. Результати дослідження показали, що показники креативного мислення у студентів є низькими і запропонована модель впровадження креативного мислення позитивно вплине на розвиток творчих навичок та сприятиме мотивації у вивченні іноземної мови у медичному навчальному закладі. Можливість практичного застосування отриманих результатів полягає в розробці ефективного методичного інструменту – стратегії проблематизації формування творчих умінь студентів, розкритті специфіки творчості як процесу, як продукту, як потенціалу та виявленні тип особистостіuk_UA
dc.description.abstractCercetarea științifică în domeniul pedagogiei și metodologiei face apel la importanța introducerii gândirii creative în procesul de învățare a limbelor străine. Scopul lucrării este de a studia formarea gândirii creative în predarea limbii străine prin problematizare. Prezentul studiu subliniază relația dintre învățarea limbii străine și creativității. De asemenea, scopul acestei lucrări este de a studia legăturile avansate semnificative dintre procesele creative și productivitatea în învățarea limbelor srăine la Universitatea de Stat de Medicină din Bucovina pentru a crea un model al procesului de dezvoltare a abilităților creative ai studenților. Au fost conceptualizate două strategii pentru dezvoltarea abilităților creative ale elevilor: problematizarea și problematologia. Rezultatele studiului au arătat că indicatorii gândirii creative la elevi sunt scăzuti și modelul propus de introducere a gândirii creative va afecta pozitiv dezvoltarea abilităților creative și va promova motivația în învățarea limbii străine înt-ro școală medicală. Posibilitatea aplicării practice a rezultatelor obținute constă în dezvoltarea unui instrument metodologic eficient - o strategie de problematizare pentru formarea abilităților creative ale elevilor, dezvăluind specificul creativității ca proces, ca produs, ca potențial și identificarea unui tip de personalitate al elevului, care contribuie la dezvoltarea abilităților creative.uk_UA
dc.language.isootheruk_UA
dc.publisherПолтавський державний медичний університетuk_UA
dc.subjectтворче мисленняuk_UA
dc.subjectрозвиток творчих уміньuk_UA
dc.subjectкреативні технологіїuk_UA
dc.subjectнавчання мовиuk_UA
dc.subjectмодель відповідіuk_UA
dc.subjectgândire creativăuk_UA
dc.subjectdezvoltarea abilităților creativeuk_UA
dc.subjecttehnologii creativeuk_UA
dc.subjectpredarea limbii străineuk_UA
dc.subjectmodel de răspunsuk_UA
dc.titleFormarea gindirii creative in predarea limbelor straine prin problematezare la universitatea de stat de medicina din bucovina (Навчання креативного мислення при викладанні іноземних мов шляхом проблематизації у БДМУ)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.147.016:811.1/.2uk_UA
Розташовується у зібраннях:Актуальні питання лінгвістики, професійної лінгводидактики, психології і педагогіки вищої школи

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Formarea_gindirii_creative.pdf88,77 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.