Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20424
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Петров, Євген Євгенович | - |
dc.contributor.author | Іваницька, Тетяна Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Козакевич, Олена Борисівна | - |
dc.contributor.author | Треумова, Світлана Іванівна | - |
dc.contributor.author | Petrov, Ye. Ye | - |
dc.contributor.author | Ivanitskaya, T. A | - |
dc.contributor.author | Kozakevych, O. B | - |
dc.contributor.author | Treumova, S. I. | - |
dc.date.accessioned | 2023-03-30T13:25:43Z | - |
dc.date.available | 2023-03-30T13:25:43Z | - |
dc.date.issued | 2021 | - |
dc.identifier.citation | Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача / Є. Є.Петров, Т. А. Іваницька, О. Б. Козакевич, С. І. Треумова // Актуальні проблеми вищої медичної освіти і науки : матеріали доповідей Всеукр. наук.-практ. конф. з міжнар. участю, (м. Харків, 8 квітня, 2021р.). – Харків, 2021. – С. 153–155. | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://repository.pdmu.edu.ua/handle/123456789/20424 | - |
dc.description.abstract | Сучасні вимоги до проведення навчального процесу зумовили необхідність впровадження нових високотехнологічних методів у традиційне навчання. Дистанційна освіта вже міцно увійшла до нашого життя. Цьому сприяв бурхливий розвиток IT-технологій. Разом з тим, ця форма навчання ставить перед працівниками вищої школи, у тому числі й медичної, нові завдання і вимоги відповідності. Сучасний викладач медичного вищого навчального закладу повинен мати високий рівень знань не лише в галузі своєї спеціалізації, але й у володінні сучасними інформаційними та новітніми мультимедійними нанотехнологіями, що допоможе йому у роботі зі здобувачами освіти при дистанційному навчанні. На викладача покладається велика відповідальність у керуванні навчальним процесом, у створенні високоякісного блоку навчально-методичного матеріалу, у допомозі студентам щодо створення індивідуального навчального плану. Він проводить заняття, онлайн-лекції, консультації, керує навчальними проектами. Тому викладач повинен постійно підвищувати та удосконалювати свій рівень кваліфікації, у тому числі й щодо інформаційних технологій. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Міністерство охорони здоров'я України, Харківський національний медичний університет | uk_UA |
dc.subject | дистанційна форма навчання | uk_UA |
dc.subject | клінічні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | вища медична освіта | uk_UA |
dc.title | Дистанційний метод медичної освіти: деякі переваги, недоліки, перспективи та вимоги до викладача | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Наукові праці. Кафедра пропедевтики внутрішньої медицини |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Dystantsiinyi_metod_medychnoi_osvity.pdf | 740,76 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.